Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Băăăăă droghistule!

Iacătă, nenicule cum îmi făcui şi io blog.  Am  această dorinţă de ceva vreme, abia acum s-a materializat la insistenţele prietenilor/amicilor de pahar şi nu numai. Nu mă interesează, dacă nu-ţi place cum, despre ce şi cine scriu. Îmi plac discuţiile contradictorii şi să dezbat subiecte diverse, exhaustiv.  Trebe’  să plec, altfel mai scriam ceva. Vă povestesc când mă întorc…

To be continued…

7 răspunsuri la „Băăăăă droghistule!

  1. kOoDoO 21/05/2009 la 19:29

    Drace, te-ai dus la vreo Elena. De parca eu n-as fi fost acolo cu tine. 🙂

  2. rasputin 21/05/2009 la 21:59

    have fun .. 🙂

  3. Sellene 23/05/2009 la 01:44

    Mdam…interesant subiect…Adevar graiesti tu acolo mey…si faza e ca multi tineri cu facultate sunt plecati in tarile calde ca aici nu au nimic de ales…dar sa speram in mai bine???cu totu ca speram degeaba…banuiesc :)ai terminat paharul ala de vin mey?hai bafta;)

  4. Sellene 23/05/2009 la 01:44

    da cand te intorcei bre?

  5. Laura 25/05/2009 la 22:34

    Deci „eusiatat” a capatat si forma, nu doar fond…

  6. Învăţătorul 26/05/2009 la 01:34

    Da draga mea … Sper doar ca fondul să nu se termine. **** Nu de ten!

  7. Pingback:“Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal […]“ « Teach3r's Blog

