Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Retrospectivă.

România e o țară de ciobani neciopliți suferinzi de grandomanie. Să vă fut în gură de parveniți. N-am cuvinte frumoase decât despre foarte puține lucruri. Consider că acum vorbele, cuvintele frumoase le spun doar cei ce mănâncă căcat cu ambele mâini. N-am chef de nimic. Sunt ciufut … asta mi-a mai ameliorat starea. Nu știu de ce, doar s-a întâmplat.

…Dacă mai am ceva de scris o să reeditez postul acesta. O zi plăcută.

2 răspunsuri la „Retrospectivă.

  1. daddyop 23/05/2009 la 16:50

    aceleasi cuvinte si din partea mea… si io is ciufut azi, nusht ce mama dreaq` am.

  2. kOoDoO 24/05/2009 la 23:44

    Subscriu textului…a.k.a. Sa va fut in gura de parveniti. Vorba…stim noi cui.. imi da pula-n lacrimi.

