Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Când viaţa e grea, te ajută UNIREA!

Acest post îl dedic tuturor ce-au fost alături de mine. Mărturisesc, jenat de condiţia de „Bărbat”, că am fost mişcat şi sensibilizat de tot ajutorul și sprijinul MORAL și material oferit de ai mei preteni!
„Frații de pahar mă-nțeleg, bagă mare”. E mare lucru să-nțelegi ce-nseamnă pretenia și mai ales să îți și alegi pretenii.
Puține persoane au înțeles despre mine, ce am nevoie. Mă bucur și-mi crește inima-n plăcere când văd/observ, că am ce mi-am dorit tot timpul de la viață. Vă mulțumesc și sper să vă răsplătesc, în primul rând prin faptul că vă sunt confident și apoi amic/prieten/tovarăș. Vă mulțumesc că-mi sunteți alături si cu gândul și cu fapta. DA!. Am lacrimi pe obraz.
Te fut in gură dacă mănânci căcat cu ambele mâini.

Vă mulțumesc: Wolfie, Koodoo,John, 8ikc, Guzgan & COMPANY(ORDINEA NU ARE IMPORTANȚĂ). Care știe înțelege. Restul: GET A LIFE!

Nu mai aberez, dar vărs o lacrimă pentru voi, dat fiind faptul că m-ați onorat cu sentimentul și-apoi cu fapta.
„Gloanțele sunt vorbele pe care le spun acum.”

Vă dedic o piesa.

5 răspunsuri la „Când viaţa e grea, te ajută UNIREA!

  1. kOoDoO 25/05/2009 la 00:09

    E placerea noastra. Intr-un fel sau altul fiecare a facut ceva pentru celalalt. Cand mi-am pocnit masina si eram terminat, ai venit bat dupa mine cu a ta sa ma iei de acolo. Tot respectul. Cand imparteam cate un corn la 10 mii ca masa de pranz…cand am facut Revelionul in cupluri, cand stateam in chirie…si chiar si cand ne certam ca idiotii pe un subiect total lipsit de importanta. Pe bune acum, nu stiu ce as face fara voi, sunteti motivul pentru care, momentan, sunt fericit. 😉

  2. Învăţătorul 25/05/2009 la 00:13

    Comment-ul tău precede, postul meu. 😛 😉

  3. kOoDoO 25/05/2009 la 00:14

    O sa scriu si eu in curand…sper,maine. Despre acelasi subiect.

  4. daddyop 25/05/2009 la 09:09

    Lasa ma … ca e bine ca nu suntem multi. Daca am fi mai multi nu ar mai fi acelasi lucru, ptr ca fiecare si-ar vedea interesele. Baftalau la toata lumea.

  5. rasputin 25/05/2009 la 18:08

    Norocosilor ….

