Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Curs festiv despre „Cum să nu te pişi PE TINE!”

Am fost la cursul festiv, de sfârșit de an, organizat pentru specializările Informatică și Matematică, din cadrul Universității de Stat Bacău. A început promițător, apoi a devenit PLICTISITOR și s-a terminat apocaliptic.

Babele profesoare păreau mai bune și cu alea mai tinere aveam fantezii. M-am simțit violat în toate simțurile, anihilate de alcoolul ce se cuibărise în vene. Discursuri copiate, emoții închipuite. Am băut până la 6 dimineața și la 11 m-am dus la cursul festiv. Singurul lucru fain din toată manifestarea a fost muzica (tonuri de vioară și drum de tobă) și numerele 17 și 18  :).

Vreau să fac perfuzii cu cianură. E ora 15 și de 2 ore senilii ucid și ultima fărâmă de suflet „cenușat”. Am cunoscut 2 gagici azi. Frumoase, sensibile m-au suportat cu stoicism. Le-am cerut pix și hârtie, ca să-mi stilizez ideile beligerante. Senilul de pe scenă are 2 iubiri: matematica și … „condeiul” meu. Mă plictisesc, perfuziile mi s-au terminat. Sunt beat de treaz.

Realizare : AM APLAUDAT! IRONIC. Toată lumea aplaudă, se bucură și se felicită. S-a terminat cu discursurile, atât am așteptat: mâncare fină și băutură moca. Ne-am aliniat imperios și  negreșit în șir indian, ca în lagăr să sfârșim la baie. Mi s-a scurs cerneala de pe condei. N-am băut, sunt doar beat din ce mi-a rămas în sistem. Îmi donez organele întru’ numele stiinței. Trupu-mi fraged și sfârcurile întărite se pierd în zare precum fumul de țigară, în neant, în meandrele concretului. Nu încercați să gândiți când beți.

Îmi prezint pe această cale, scuzele și-mi îndrept respectul către domnișoarele mai sus menționate. Dra. 17 (S) și dra. 18 (A) ați însemnat foarte mult pentru mine în acele clipe. Acum este necesar și suficient, să-mi lăsați un comment așa … din condescendență artistică și profesională, cu numarul de telefon și o adresă de „mesânger” .

Am văzut o piesa de teatru. ÎN SFÂRȘIT! A fost excepțională, actorii negreșit de talentați. Salut cu stimă și considerație Teatrul Bacovia din Bacău și pe toți locuitorii lui. A fost piesa „Pețitoarea”.

Gata că mi-e foame. Take care …

14 răspunsuri la „Curs festiv despre „Cum să nu te pişi PE TINE!”

  1. ionutbertea 25/05/2009 la 18:45

    „Trupu-mi fraged și sfârcurile întărite …”
    man…nush nik de trup dar sfarcurile`ti sunt mai mereu intarite:)
    si…in legatura cu fetele alea…hai sa le scoatem undeva ca numai yo stiu cat am tanjit…

  2. Învăţătorul 25/05/2009 la 18:49

    Te înţeleg man, dar sunt făgăduite. 🙂 Multă stimă.

  3. Miss_Dia 25/05/2009 la 18:53

    Nenicule „care este” iti impartasesc pe deplin „emotia” vis-a-vis de cursul festiv, dar am o intrebare : singura alternativa cand faci o enumerare e sa termini cu ceea ce incepe cu P si se termina cu ULA mea ? Zisei bine ca e nevoie de stoicism ……..sa te citesc 3 paragrafe succesive 😀
    bun bloggu ..bafta!

  4. Învăţătorul 25/05/2009 la 19:11

    Ai dreptate. L-am reeditat și în loc de „**la mea” am scris „condeiul meu”, și în loc de „Mi-a dat **la-n lacrimi” am scris „Mi s-a scurs cerneala de pe condei”.
    Nu cred că are același farmec. 😦

  5. kOoDoO 25/05/2009 la 21:46

    Da` tii post?

  6. cineva cunoscut 25/05/2009 la 22:07

    Sincere mutumiri pentru scuzele adresate dar nu era nevoie…si inca ceva…felicitari pentru modul in care reusesti sa te exprimi…aprecierea mea…numai bine iti urez si mult succes la licenta pentru ca cred ca vei avea nevoie…si la restante daca ai…desi cred ca da…pa pa…:)

  7. Miss_Dia 26/05/2009 la 01:09

    Te stiam mai inventiv decat atat… provocare,mm ?
    Am vazut ca ti-au reusit niste metafore mai sus asa ca..keep searching..
    nu ma pot abtine si-mi vine-n minte replica lui catavencu : ” (…)infloritoare, sublima as putea zice,dar LIPSESTE cu desavarsire” ;)) ” ..referitor la farmec 😀

  8. Învăţătorul 26/05/2009 la 01:32

    @Koodoo: NU ȚIN POST! Știu care-i șmenu 😛

    @ Miss_Dia: Lipsește din punctul tău de vedere. Post-ul inițial, original reda esențialul. ETC…
    Sunt mai inventiv, doar că nu îmi pot eSprima gândurile cum vor toți cititorii. Dezbatere facem în particular…!

  9. Învăţătorul 26/05/2009 la 01:55

    @ cineva: Succesul ți-l faci cu mâna ta……… 🙂

  10. Me 26/05/2009 la 13:53

    Totul e bine când se termină cu bine!
    Îmi amintesc şi eu de plictisitoarele şi interminabilele cursuri festive în care profesorii îmi sunau tragic la fel ca preoţii în timpul evangheliei. Nu ştiu de ce naiba tot timpul aveam impresia că mă duc la biserică atunci când de fapt mergeam la festivitate. Când directorul „recita” lista de realizări parcă era popa citind lista cu ultimii decedaţi ai săptămânii. For god sake, probabil efectul se datora lipsei de cofeină, că niciodată nu aveam timp să-mi savurez cafa înainte.

    Felicitări, ca să întregesc seria 🙂 !

  11. kOoDoO 26/05/2009 la 16:10

    Stimabile, vad ca toata lumea te lauda…si ca sa nu ti se urce la cap am zis sa-ti scriu si eu ceva naspa.
    Ma, tu cand te exciti sfarcurile ti-s folosite ca stabilopozi la Constanta?

  12. Învăţătorul 26/05/2009 la 16:39

    Da bă. 🙂 Ăia de la primărie, îmi plătesc operațiile la sfârcuri și fac stâlpi din aceia pe care îi găsești în parcare la Real. Da, ăia gri cu dungi galbene. 😛

    Ț-oi zice ceva și eu de pistrui, dar nu-i haios. 😛 😉
    Elitistu’ lu tata! 🙂

  13. kOoDoO 26/05/2009 la 16:43

    Really not funny.

