Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

OperaTiunea „CAciula pe virgulA”

Internetul a început să colcăie de tot felul de articole jenante și haotice. Pă’  internet nu se mai folosesc diacriticile. Sunt tastele prea depărtate. Frazele sunt parcă scuturate, de pe șervetul de bucătărie cu care se șterg la gură după ce mănâncă căcat.

Mă oftică la culme cei care fac greșeli gramaticale când scriu!

Recunosc: pe „mesânger” nu scriu cu diacritice, ca să fie discuția mai fluentă cică. Da’ coae’, dacă tot îți așterni gândurile, impresiile nu poți să le faci și ordonat? N-am studii superioare în materie de „Cum sA scrii frumos”, ci doar noțiuni elementare de gramatică. Tot timpul la gramatică, la liceu și-n școala generală am luat ori 6, ori 7, oricât m-aș fi străduit de mult. Când dai „ientăr” ți-e rușine să-ți revizuiești porcăriile? Acordul predicatului cu subiectul nu mai este necesar, de parcă eu ar trebui să simt, nu să înțeleg ce vrei să scrii. Nu mă dau rotund, dar nu mă miră că generațiile ce-și împrumută idei microbiene între ei or să ne conducă peste câțiva ani. Asta dacă nu cumva migrează-n țări mai calde CA COstârcii sau poate la cules cartofi prin Italia, Spania etc.

Campanie cu diacritice, în goana după litere.

În fine, mai completați voi cu ceva, căci eu trebuie să mă pregătesc de banchet. 🙂

P.S.: Are una din lista de messenger un status: „Femeile sunt capabile să mimeze orgasmul, bărbații o relație întreagă”. Draga mea, fiecare cu ce știe să facă mai bine. Nu mai fi dezamagită, sunt sigur că vei înțelege. 😀 🙂

Un răspuns la „OperaTiunea „CAciula pe virgulA”

  1. Ana 26/05/2009 la 18:20

    Clar…total de-acord!!! Eu nu am sa scriu cu diacritice pentru ca sunt si eu comoda, dar corecta gramatical cu siguranta nu am sa omit sa fiu… Se spune ca persoanele care nu stiu cand sa scrie cu un „i” si cand cu doi, sunt persoane care, din punct de vedere psihologic, nu au ureche fonica… Asta e de inteles… Dar vorba ta, sa nu stii cand sa scrii „sau” ori „s-au” se invata la gimnaziu… problema e ca se uita cam greu asta… Acum vine intrebarea: oare chiar depinde gradul de inteligenta al persoanei si de acest aspect?
    Oricum, problema ramane si se va apmplifica sigur. Si asta din cauza ignorantei totale asupra subiectului…
    In ziua de azi esti „freak” daca esti mai destept… TraiasCA COcalarimea

