Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Amurg … la răsărit!

E 05:17 minute. Am ajuns în sfârșit acasă.
Am fost la banchet. „Căcat pansat” cum ar spune „Paraziții”.
Am mâncat, am băut, am dansat, în ordinea care o vreți voi. M-am stilizat și mi-am tras-o o dată
din respect pentru cei care foloseau buda, și-am ținut discurs. Au aplaudat mișelește. E jenant și incestuos să-ți împărtășești sentimentele cu alții decât cei pe care-i cunoști și te fut și îi fuți. Miros a pizdă. Băăăăăă, v-am salvat identitatea închipuiților. Simțiți-vă.
M-am uitat in foaie ca pizda la cearceaf și știu care ați vrut să mi-o trageți. DA, BĂH AM MÂNCAT DAR AȘTEPTAM FELUL 4. Suge-mă.
Trebuia să fac risipă de celuloză, ca să-mi rezolv toate problemele.

Profi beți, profe bune, colege faine,  una și mai bună. Revin, mă duc să-mi fac o perfuzie cu hamei.

Chiar m-am spart, dar am „pompat”. Mi-am satisfăcut una din fantezii.
A fost ceva inedit și unic. Nu m-am simțit niciodată așa, cu o femeie. Decât prima dată. „Ești” faină. Te-aș epuiza în fiecare zi o eternitate. 😀

Mulțumim pentru prezență, dar ați fost de căcat dragi ospătari.

Îmi plac adunările sociale, cu diverse motive, ocazii. A fost băutură din belșug, femei gârlă și bună dispoziție…

Da, băh am blog și te fut în gură. Te știi, te simți și aștept comment de la tine să-mi zici că mă „mâzgâlești”.
Nu mai scriu pentru că sunt prea ofticat. Ne-am „făcut-o” și voiam s-o iau de soață. Mi-am perdut și toca și eșarfa. Sunt mai ofticat.  Ben sta-le-ar mâncarea în gât. Puiule, dă-mi și mie o pistă de lansare ………

Mi-e somn și nu vreau să mă scol.  Dra. 17 și dra. 18 unde sunteți? 17, te doresc.

P.S.: Mi-a făcut plăcere să transpirăm împreună, dragi colegi și colege.!!!!!!

6 răspunsuri la „Amurg … la răsărit!

  1. Laura Driha 27/05/2009 la 16:36

    Uite un om sincer ! :)) Eu am Vineri si Banchetul si Cursul festiv… Daca iti zic ca o sa tin discurs, ai sa ma certi 😀 Hai sa vedem ce iese si la mine, ca mi-a placut ce ai scris, dar m-a si speriat. O sa iti povestesc…

  2. Învăţătorul 27/05/2009 la 16:51

    O să reeditez postul și o să scriu și discursul……sau nu? De certat nu te cert, nu am de ce. Așa se obișnuiește, să le salte și lor inima în plăcere și nu de la dansat. 🙂
    Distracție plăcută.

  3. Laura Driha 27/05/2009 la 16:54

    Multumesc, sa fie ! Dar eu tin discurs la cursul festiv, nu la banchet.. Cu casca de inginer pe cap in loc de toca pentru ca am zis sa fim originali 😛
    Daca vrei pune discursul, sunt curioasa ce ai zis:)

  4. kOoDoO 27/05/2009 la 22:37

    intru, scris legat. pup.

  5. kOoDoO 27/05/2009 la 23:39

    Si restul..stii tu. Ca sa vezi ce spirit de observatie ingineresc am. Plus ca ma dispera ca ai meniul jos si numai 2 posturi per pagina.

  6. Învăţătorul 27/05/2009 la 23:42

    O să caut altă temă întru’ mulțumirea ta. 🙂

