Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Moguli oligarhi. Cei cinstiți sunt inadaptații societății!

Nu fac politică, îmi place România. Are potențial. Mass-media îndoctrinează tinerii cu drept de vot, Ciutacu și Badea își duc propriile frustrări pe culmile narcisismului. De 3 zile le-am lăsat mai bine de 10 comment-uri, în care îi criticam pentru felul incestuos în care-și duc campania electorală pro Mogulu’.  Bă dacă ați avea puțină condescendență ați fi mai puțin penibili. Am rămas șomer pentru că nu-mi place să fiu la fel de pupincurist. Nu respect contractele de confidențialitate, cu firmele care-și bat joc de clienți și de angajați. În perioada 2003-2006 ani am schimbat locuri de muncă mai mult decât șosetele ce le-am purtat în aceeași perioadă. Din 2006 am fost angajat la o firmă, un patron de nota 10. Bă, nu și-a bătut joc de nimeni. Lucram în domeniul prestări servicii. Pe la finele anului 2008 am considerat că e timpul să încerc și alte perspective. Și m-am dus la ieRDieS. O panaramă de firmă. Reziliează contractele cu clienții pentru că nu vor să plătească oamenii să tragă cabluri și nici cablu nu cumpără, ca deh!, IESTE CRIZĂ. Au dat peste 1000 de persoane afară, în ultimile 10 luni, din toate filialele și nici nu i-au plătit pe tinerii absolvenți de facultăți angajați ca și reprezentanți vânzări, ca să nu mai zic de alții. Închipuiților. De o lună de zile aștept adeverințele premergătoare demisiei și cam tot de atunci îmi dau cu flit și mă expediează. Nu-mi place să mă cert cu nimeni și de aceea nu fac scandal. Decât legal. Doamne, Doamne să vă ajute când voi veni și voi fi dat cu Crucea peste voi, mișeilor. Parveniților. Șefii sunt niște târlani, îmbogățiți normal din banii populației. Dau mită PESTE TOT. BANU’ FACE LUMEA SĂ SE-NVÂRTĂ, NU SOARELE! Bă da’ dacă ești corect și în legalitate te strici la pântece? Se transformă scrotul în Vuitton? La AJOFM, la șomaj săptămâna trecută era o fufă, plătită din banii mei/noștri, munciți cinstit. Și ea în loc să mă ajute, să mă îndrume, îmi zice că ea are probleme mai grave decât să-mi zică ce și cum. Plus că mă trimite după cai verzi pe pereți, să-mi vizeze ITM-ul niște adeverințe, despre care am aflat că nu mai trebuiesc vizate de vreo 4 ani. Le prezinți ca atare. Și azi când am fost, cam de vreo 3 acte nu aveam nevoie. Cine mi-a zis? Colegu’ de la ghEşeul alăturat. Să te fut in rihtus vacă cu pedale. Incompetent-o. PLM.

Concluzie: NU LUAȚI DE BUN TOT CE SE SPUNE PRIN TELEVIZOR SAU ZIAR, CITIȚI MAI MULT ȘI NU MAI ASCULTAȚI MANELE.  DAȚI BĂ CU VOTUL CUM TREBE’, NU CUM VĂ ”HRĂNESC” ALȚII.

P.S. Cuvintele mogul și oligarh chiar înseamnă ceva, nu sunt aruncate în vânt ca și porecle. Dacă Badea și Ciutacu recunosc despre Voiculescu că e Mogul, ei ce sunt?

Comments are closed.

