Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Nimic

E inutil să scriu prea multe şi să-mi exprim indignarea și cât de nemulțumit sunt acum. E a 3-a oară când mă simt așa. Ultima dată a fost acum vreo 5 ani și prima dată a fost cu 12 ani în urmă. Mă știam mai puternic emoțional de atât. Tot timpul am avut ce mi-am dorit mai puțin „asta”. Ce e mai frustrant, e că nimeni nu vrea să-mi schimbe asta. Never mind … Vine ploaia. Îmi place ploaia. Poate ea o să spele;

9 răspunsuri la „Nimic

  1. kOoDoO 29/05/2009 la 19:08

    Da` ce-ai patit, gascan?

  2. Învăţătorul 29/05/2009 la 19:12

    Mi s-au confirmat anumite temeri de care scăpasem. E mai subtil așa. 🙂
    Oricât de mult aș dori anumite lucruri să se-ntâmple, nu se întâmplă. M-am debusolat total. Acum chiar că sunt frustrat.

  3. kOoDoO 29/05/2009 la 19:15

    Relax man, nu esti singurul. Intr-un fel sau altul, toti trecem prin asta. Move on, e mai bine. Si daca te referi la ce cred eu ca te referi, subiectul ala trebuia sa il fi inchis de mult,mult timp.

  4. Învăţătorul 29/05/2009 la 19:24

    Ai într-un fel dreptate. Dar eu nu vreau decât „atât”. 🙂
    Până una alta … să curgă berea și cârnații. 😛
    Oricum până săpt. viitoare o să mă resemnez. Cred. Oricum încercarea moarte n-are. Dacă va vrea bine, dacă nu … asta e.

  5. Me 29/05/2009 la 19:53

    Ca să putem merge mai departe, trebuie mai întâi să ne împăcăm sincer cu trecutul. Din spusele tale, „Dacă va vrea bine, dacă nu … asta e.”, îmi dau seama că în discuţie intră o persoană. Nu lăsa loc regretelor! te vor face să baţi pasul mereu pe loc. Deci, fă tot ceea ce crezi tu că este de cuvinţă, discută despre tot ceea ce este nevoie, aminteşte tot ce te frământă, iar apoi vei vedea cum ies lucrurile. Cert este că tu vei fi împăcat cu tine, având certitudinea că ai făcut tot ce este omeneşte posibil şi asta va uşura resemnarea, în caz că va fi nevoie la un moment dat de ea.

  6. Învăţătorul 29/05/2009 la 20:31

    N-aș fi putut exprima așa multe în atât de puține cuvinte. Ce-mi scrii nu-mi este străin, doar că tot timpul am considerat mereu „că nu e momentul”, „nu se poate” etc. Cât despre trecut ai perfectă dreptate. Merci pour les conseils!

  7. Me 29/05/2009 la 20:46

    Avec plaisir!

  8. coyote ugly 09/06/2009 la 17:20

    Mie mi se intampla adesea…fii linistit! Si sunt convinsa ca nu numai mie! Insa am o metoda proprie :)) ca sa trec peste! Ti-o recomand! Un profesor al meu, din generala, de istorie(din cate imi aduc aminte), ne spunea intotdeauna:,,Capul sus, ca de acolo vine lumina!” Si nu uita…trecutul e poveste…poti scrie carti…!

  9. ciuby 09/06/2009 la 23:33

    Un salut si o strangere de mana de la JE !!! Bafta !!!

