Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Restanţă

Nu te numeşti student dacă nu ai o restanţă cel puţin. 🙂 Adevărat ar spune unii, dar nu la „Pedagogul de școală nouă”.

Cum ar presupune în inestimabila lui lume de poveste și basme cu și despre Haskell: Vom căuta să ne roskim astăzi ghespre metoda ghe a prăda grămakica în jenăre şi apoi numai doară ghespre metoda intuikivă şi ghespre răspunsurile neapărake, neţăsitake ghe lojica lucrului, amăsurat inkelijinţii şcolerului!

V-ați prins despre cine e vorba? 🙂  Ne-a predat domnul mai sus menționat din anul 1 și până acum la terminarea anului universitar, în prag de licență numai despre limbaje automate, gramatici, tehnici de compilare și alte porcării de genul. TOATE CURSURI OPȚIONALE PENTRU CARE NICI UN STUDENT NU ȘI-A DECLINAT OPȚIUNEA.

Cursuri, ziceam de care nu ai nevoie prin prisma faptului ca nici un amărât ca și mine de altfel, nu vrem să facem compilatoare când e mai ușor cu aplicații gen „Next, next…finish”. Eu nu mă dau în vânt după așa ceva și nu-mi ajung degetele de la mâini și de la picioare să număr studenții de la noi de la Univă care să-și dorească așa ceva. Poate DA, dar cu siguranță cu alt profesor. Mai „citeț în scrierea” verbală, mai inteligibil în eSprimarea ideilor și mai de notorietate, ca să mă exprim așa….

Din 8-9 inși câți eram la restanță nu a trecut nimeni. Ne-a făcut proști pe față. Subtil dar asta a zis. A încălcat toate regulile pe care el cu sfințenie le respecta. Avea dinainte pregătit textul, ca să îi completăm noi comunitatea lui de Haskell feerică și să ne rateze pe noi.

Mărturisesc că nu am nevoie de nimic din ce mi-a predat în toți anii de facultă. NIMIC. Am făcut facultatea la Informatică, nu ca să devin programator ci ca să mai aprofundez anumite noțiuni învățate prin propria-mi voință și experiența în domeniul acesta. De asemenea am nevoie de diplomă pentru a putea să mă angajez la o firmă unde-mi este necesară patalamaua de superioare. …. Aș mai scrie multe, dar mi-e prea lene, am de făcut mâncare (meniul zilei: supă de pui, ceafă de porc cu legume la tavă și salată de paste) și în plus de asta m-am calmat știind că este cineva acolo „sus” care ne ajută. Numai bine. Dacă nici luni nu mă trece jur că îi pun părticele la toate divinitățile, trecute și viitoare. Nu la morți ci la vii, nu în speranța că va învăța ceva de la viață ci să-l chinuie în veșnicie, eternitatea prostiei lui. Stimă dragi cetetori… 😛

P.S. : Cunoștințele mele acumulate în ultimii ani, nu se compară deloc cu ce am învățat la facultate, din orice perspectivă ai privi afirmația.

3 răspunsuri la „Restanţă

  1. ionutbertea 30/05/2009 la 17:00

    lol
    stai linistit in plm yo am avut 8 restante si nu am mai zis nik…oricum nu inveti nik din facultatea din zilele noastre

  2. Învăţătorul 30/05/2009 la 17:40

    Corect! La inginerie am avut și eu 9 restanțe, le-am trecut. Dar acum e vorba de terminarea facultății. Peste 1 lună susțin examenul de licență! ;)Nu cred că acceptai așa usor dacă ai fi fost în situația mea. Baftă.

  3. Liviu 30/05/2009 la 22:42

    Ţin minte că semestrul trecut a trebuit să îl prostesc pe prof ca să fentez un 5 dar s-a lungit cu vorba şi mi-a pus un 7.No dacă am timp vin să îţi fac galerie să protestăm împreună să facem „una revolucion” ce pula mea.Reuşim pân la capăt ai să vezi. Viva la INFO!

