Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Isterie.

Pot să simt. Să simt cum vrei să-ți bați joc de mine, să mă fraierești pe față etc. N-are rost să te consumi. Fii pasivă. Ce e val ca valul trece. Sunt sătul de prefăcătorii, logoree, încercări disperate de a fi plăcut și de a te simți util. E de căcat să îi faci unuia pe plac știind că pe tine te mănâncă în cur și nici măcar doctorul nu vrea să îți prescrie un supozitor. E de-a-mpulea să le faci femeilor pe plac. Își bat joc de tine. Ai încercat să îți bați joc de o femeie? Cam cât crezi că ai reușit până s-a prins? Dar până te-a făcut cu spume?…Eu nu am pățit-o, decât indirect. Dar nu m-a afectat … prea tare. O dată mi-a fost de-ajuns. Sunt imun. Toate femeile de care mă simt atras sunt ori cu un izbit/jubit, ori nu le place pula mare. Mă enervează pizdele închipuite care-și dau ochii peste cap sau care au grimase în/cu colțul gurii și cu limba prefăcută-n gușă. Femeile nu știu ce vor. Bărbații știu când vor sex/dragoste, când vor meci, când vor bere, etc. femeile sunt indecise. Habar nu au dacă trăiesc sau nu. Dacă vor ceva sau nu și tot așa.

Nu comenta de aiurea că nu sunt misogin, deși aș vrea să fiu. M-aș simți mai bine în pielea ta!

Băieți unde se donează sângele din alcool?

Revenind. Femeile sunt mai complexe, dar nu complexate. Bărbații sunt simpli dar mai complexați. Femeile mimează orgasmul, buna înțelegere. Bărbații mimează sinceritatea. Îmi pare rău că bărbaților chiar le iese ceva la sfârșitul vieții pe când femeilor canci bocanci. Ochii și un herpes la gură. Bă, masculilor vă umflați de aiurea. O femeie poa’ să țină o casă cu copii cu tot și servici. Voi vă țineți de coae’ și vă plângeți ca pizdele la menopauză. Mi-e silă. Bărbații au ajuns femei și femeile nu se mai numesc femei. I-am zis uneia ieri seară să nu se mai ducă la solar că se îmbolnăvește, dat fiind faptul că-și arde pigmenții artificial și forțat. Mi-a răspuns că ea când intră în solar își acoperă părul pentru că e vopsită recent. I-am zis că aștept una ca ea să-mi spele șosetele și mi-a zis că sunt zgărcit și că nu am bani să-mi angajez o menajeră.

În plus de asta, e obișnuită să dea limbi, pentru că după primul an de facultate la engleză și-a dat drumul. WTF.

Femeile mă resping pentru că nu le pot oferi stabilitate. Adică să aibe ele controlul. Ca și cum eu te-aș chema pe tine în casa mea ca să-mi zici ce tre să fac, sau să-mi fii patron și eu o menajeră.

Un fel de menajeră la mine în casă. E greu să fii femeie pe timp de criză.

Acasă primesc o pulă, la servici primesc o pulă, de la copii tot o pulă, de la piață o pulă mai noduroasă ș.a.m.d.

Am boală pe femeile proaste. Le pot număra pe degetele de la o singură mână pe cele care nu sunt proaste. Sau mă rog, din câte am întâlnit. Trage pielea pe dinți și nu mai rânji ca pizda la cearceaf. Am întâlnit mai multe ca tine și le-am modelat covrigul la tot atât de multe. Femeile nu pot fi sincere. Nici bărbații. Aceștia din urmă nu văd de ce ar fi, când pentru ele primează doar interesul personal și apoi cel de sine stătător.

P.S.: Dacă nu ar fi fost bărbați pe planetă, femeile ar trăi încă în peșteri, fără gaz, apă curentă, electricitate, solar, coafor etc.

Îmi plac femeile sincere, naturale, simple, inteligente, plăcute la fizic. A fost una singură și pe aia a luat-o Dracu’!

To be continued… Ep. II – De ce bărbații sunt mai proști ca femeile?

2 răspunsuri la „Isterie.

  1. kOoDoO 31/05/2009 la 18:11

    Dic ma, hermafroditule. Da’ tu te faci prost singur?

  2. Învăţătorul 31/05/2009 la 18:13

    Eşti concluzionist? 🙂
    Ultima dată când am consultat dicţionarul, hermafrodit însemna alte lucruri decât ce-ai vrut să sugerezi…

