Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Sfântul Graal al sexului.

Împărțitul este o stradă cu două capete.  Când împarți cu alt om, întotdeauna primești înapoi mai mult decât ai dat. Presupunând că ești destul de deștept să împarți cu cineva care are mai multe lucruri decât ai avut tu de la început.
Acum trebuie să reevaluez tot ce știam despre femei, barbați, relații, Dumnezeu și Univers.

Ce faci să te abții cât timp încă aștepți? Nimic. Te uiți pierdut ca un pacient suferind de Alzheimer într-un bordel. Ești surprins mereu că ți-a tras-o cineva și nu vrei să plătești de frică să nu ți-o tragă.

Vrei să păstrezi pasta de dinti până când ai terminat de spălat dinții!
Cică pentru mărirea buzelor femeilor, prin implanturi,  li se extrage grăsime de pe fund…! Mai bine să se ducă să facă felație unei albine! Cu siguranța le vor crește buzele precum Angelinei Jolie….boy that’s a real fine ass!
Ce e verde, are patru picioare și te-ar ucide dacă ar cădea dintr-un copac peste tine? O masă de biliard.  Bună gluma, deoarece nu te-ai aștepta ca masa să fie într-un copac! :))
Aș vrea să fiu cineva care își petrece viața într-o obscuritate beată făcând sex cu străinele.
Două chifle într-un cuptor. Prima îi zice celeilalte : Fată, ce cald e aici!.  La care a 2-a spune: Sfinte căcat, o chiflă vorbitoare.
Dragostea nu e oarbă, e retardată.

E nașpa să-ți crești copilul în cotidianul ce ne înconjoară și să te gândești la faptul că îți vezi copilu’ cum crește,
se duce la facultate și obține o patalama,  pe care o îndoaie și o folosește pe post de tub rectal pentru o clismă cu carbit și singurele momente când auzi de el sunt când îți cere bani!
Spun multe lucruri, precum și că mă las de băut…de 2 ori pe săptămână. Nici eu nu știu ce să mai cred despre mine….
Trăim într-o lume a tehnologiei, aștept ca mașina de spălat să-mi trmită SMS când s-au terminat de spălat șosetele…! :-??????
Da, am descoperit ceva nou…dar vechi…popcorn la MICROWAVE! E ca și cum ai mânca polistiren de pe coaie. WTF! Tot timpul se arde cel puțin o jumătate de pungă.  😦
Delirez….Flori albe fără petale, singurele ce ne scot din balamale! Ce bine e, m-am injectat cu un cocktail demisec și hamei 😉 ! Dacă era demidulce eram mai avansat în necunoașterea abisului, cu 2 ore față de teoria relativității a lui Einstein, care de fapt prezicea timpul ca fiind … „parafrazez, interpretez” : O poartă către mai multe porți și către nimic!

Nu e foarte important, dar aș vrea să știu ce rezultate am obține la un test de anduranță împotriva alcoholului :). Să fie și cu premii și cu diplome. 😉 Am gustat cam 1 l de sirop de hamei cu apa de munte si ce o mai fi, plus 2.250 l EXACT de Dry Riesling, nu contează producătorul…oarecum…am fo’ până la unitatea militară pentru puțin deranj amoros, depravare! Gol, pustiu. Data viitoare o să încerc cu mai mult sânge în alcool. 🙂 Ce bine că nu am servo la mașină, altfel aș fi scris postul din ambulanță sau din Crâșma din Rai, a lui Petru și Mihai. Noroc și la mulți ani. 😛

7 răspunsuri la „Sfântul Graal al sexului.

  1. kOoDoO 05/06/2009 la 22:09

    Imi place genul asta al tau de a scrie, gen high.
    Nu polistiren de pe coaie, ci klingherit de pe tubulatura blocului. Da, aia pe care au sobolanii autostrada.

  2. ana-maria 06/06/2009 la 11:27

    faine poantele… :)”Aș vrea să fiu cineva care își petrece viața într-o obscuritate beată făcând sex cu străinele” arata-mi mie barbat care nu viseaza la asa ceva 😀

  3. Învăţătorul 06/06/2009 la 14:06

    @koodoo am nevoie de inspirație ca să fiu „high” :).
    @ana-maria mai aștept câțiva ani poate-mi trece 🙂

  4. ionutz 08/06/2009 la 20:11

    „polistiren de pe coaie” de unde draq le mai scoti ma :))

  5. Învăţătorul 08/06/2009 la 20:13

    Nu știu nici eu. Le scriu așa cum îmi vin în minte.

  6. mondaysun 12/06/2009 la 12:01

    Acum as intreba…aveai o doza de alcool can ai scris sau erai treaz suta la suta?
    Eu nu am fost beata niciodata…prin urmare nu pot sa inteleg sentimentul 🙂

  7. Învăţătorul 12/06/2009 la 12:10

    Eram praștie. 🙂
    Încearcă măcar o dată. E fain, mai nasol e după ce te trezești și dacă ai combinat băuturile. 😉

