Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Bun venit în Districtul Urinei.

Tocmai am avut o revelaţie şi o curiozitate. E o chestie foarte importantă pentru mine sau mă rog, aproximativ. De obicei am curiozități și rareori revelații. Personajele din bancuri, oare ce cred despre ele atunci când sunt puse într-o lumină proastă? Cluburile sunt toalete cu portar. Îmi plac femeile care își pot folosi capul altfel decât ca pe un loc unde să-și odhinească gleznele.

Frica de a fi rănit e cea care mă oprește din a simți ceva. E ca și cum aș trăi într-o închisoare emoțională, cladită prin propriile mele forțe și nu sunt un prizonier oarecare ci chiar directorul închisorii. E bine că încă dețin cheia propriei mele eliberări. Am un fel de filosofie existențialistă care-mi formează viziunea.
Implică dorința de a lăsa viața să mă poarte pe drumul ei, în timp ce eu contemplez simplitatea și misterul ei, plus băutura și mult somn. Femeile aparent frumoase sunt pentru barbații fără imaginație și cele cu adevărat frumoase sunt rezervate barbaților care știu să le aprecieze. Totul are legatură și face referire la sex. Politic, cultural, economic, științific, tehnic. (Detaliem în alte circumstanțe)

Politic vorbind toată lumea e cu toată lumea. Rezultatele votării de Duminică vorbesc de la sine. Un sistem Micro-Economic, din punct de vedere al intereselor personale, foarte bine pus la pnct. Nu e de mirare că după Europarlamentare, în m.U.E ne reprezintă un Xenofob alături de un Cioban și un Matelot semi-refulat politic. În ceea ce o privește pe EBolA, aceeași boală octogenară. Gata cu politica, pentru că i-aș face concurență lui Badea și lui Ciutacu, analiștii și ipocriții din pula mea. Singurele mele dejecții verbale și probabil singurele mele acțiuni fizice de condamnat sunt momentele când le-am dus bălosul la neagră mamelor lui Ciutacu și Badea. Eram HIGH cu influențe afrodisiace; m-am gândit că dacă dau cu lubrifiant din spermă de…maimuță alunecă mai ușor. Acum mă gândesc că am folosit prea mult și soldățeii mei nu au făcut față „Tazmanienilor”. Cică au și efect răcoritor, precum menta.

Duminică seara am fo’ la Roman, să ne întâlnim cu niște blogărese. E a nu știu câta oară când feeling-ul, instinctele animalice de clarvăzator, Mama Omida îmi spun că e țeapă și totuși mă las convins de alții că nu.
Urăsc să spun: „Ți-am spus eu!”, pentru că toată lumea va nega orice implicare în acest sens. Ce poți cere unor gazele fără respect de sine, cărora părul pubian le ține loc de neuroni și nu pot face diferența între Denis și Penis.
Niciodată n-am înțeles de ce au nevoie femeile să mintă. În medie o femeie minte cu 30% mai mult decât un bărbat. Mi s-a întâmplat și mie să întârzii, dar nu de tot, să nu mă prezint la vreo întâlnire programată (cu sau fără interes, bani etc.)
By the way…cică a fi politician român e ca și cum ai crede în Dumnezeu. Nu știi sigur dacă există, dar crezi în el că poate poate nu te-o pedepsi la Judecata de Apoi. În cazul de față: EUROPARLAMENTARE.
Hai să facem o revoluție să pot trăi și eu măcar vara în Fiji, fără să duc grija zieli de mâine. Nu mai am chef sa scriu, deocamdată…Când mai am subiecte …interesante … probabil. Văd că de lăsat comment-uri, nu lăsați așa că mai bine mă apuc de scris un Oracol. Până și o prostituată e mai receptivă……..

3 răspunsuri la „Bun venit în Districtul Urinei.

  1. kOoDoO 09/06/2009 la 09:15

    Romania e reprezentata in Europa de babuini. Cu multe, multe interese proprii.
    Despre duminica, lasa ma, am facut si noi o plimbare. Ne-a expus Optick o parere faina, care nu o mai tin minte, dar stiu ca am ras. Mult.
    Tu mereu intarzii. Bine, hai…90% din cazuri :).

  2. Învăţătorul 09/06/2009 la 12:32

    Asta e pentru că în 90% din cazuri mă anunțați cu maxim 5 minute înainte. De obicei spui „ACUM!”.

  3. kOoDoO 12/06/2009 la 15:40

    Si cat iti ia ma sa tragi o toala pe tine si slapi in picioare?

