Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Testul lui Jung

Deunăzi mi-am făcut un test găsit AICI luat, cules de la Koodoo. Eu am ieșit așa și așa. Click pentru detalii. 🙂

Că tot suntem la capitolul personalități 🙂 … Știi ce fac femeile când le dai un inel? Le expiră termenul de garanție.
Întotdeauna m-am întrebat dacă există vreo tabelă, precum cea a lui Mendeleev, de conversie prezervativ-tampon. Nu dau detalii despre ce și cum. 😀
Uite un lucru interesant, aș vrea să văd o mâță punându-și singură de mâncare! :)) Sau să nu fie idioate. 🙂

Pisicile vor întotdeauna Whiskas!

Aș scrie mai multe aberații dar mintea-mi este ocupată cu licența. Iar am devenit anost…Să ne citim cu bine și zilele următoare…

Later Edit: Uite și ceva mai amuzant … HappyFish

2 răspunsuri la „Testul lui Jung

  1. kOoDoO 12/06/2009 la 23:57

    Pe bune, am invartit in toate felurile chestia cu conversia in mintea mea de MASTERMIND si nu reusesc sa inteleg ce-ai vrut sa zici.
    Mata n-ar mai fi mata daca n-ar fi idioata. E inclus acolo in farmecul ei 🙂

  2. Învăţătorul 13/06/2009 la 00:02

    De-asta eu mi-s Inventator. 🙂 Ți-am eSplicat ce și cum, o dai cu Copyright mai departe 🙂 😛
    Merci de test.

