Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Aberaţii

Cred că acesta e ultimul meu post.

Nu scriu interesant şi nici nu cred că-mi pasă prea mult în adevăratul sens al cuvântului. Acum aș vrea o nemuritoare la preț de curvă. Sexul scade procentual cu gradul de măsurabilitate a consistenței plăcerilor emoționale față de partener!

N-am înțeles nici eu, dar cred că am vrut să scriu că plăcerile carnale sunt de natură animalică în raport cu coeziunea incomensurabilă a raporturilor sexuale a catetelor și ipotenuzei, protejate fiind de puliția și poluția română și pe de altă parte instituția familială! Curiozitate: Elefanții fac sex cu trompa?

Scriu despre sex, pentru că se pare că subiectul acesta e inepuizabil, la modă și atrage pe mulți. Am scris despre politică și n-a interesat pe nimeni. Am scris despre realitățile crude și mojiciile ce ne-nconjoară și nimic. Lumea vrea doar sex, sex și iar sex. Recunosc și jur, cu mânuțele-amândouă că dincolo de apartenențele profesionale, emoționale etc., într-o relație mă atrage și acest lucru. Damn, mă atrage și în afara instituției „căsniciei involuntare”. Mă atrag dulcegăriile conjugale, dar nu pe atât de mult pe cât mă atrage sexul cu o necunoscută, la un bal mascat, un banchet, sau într-un magazin de lenjerie.

Zilele următoare o să pun un poll, despre ce ați vrea să scriu mai des. No, până atunci vă salut cu stimă și respect ….. 🙂

12 răspunsuri la „Aberaţii

  1. saychese 16/06/2009 la 11:10

    citez”N-am înțeles nici eu, dar cred că am vrut să scriu că plăcerile carnale sunt de natură animalică în raport cu coeziunea incomensurabilă a raporturilor sexuale a catetelor și ipotenuzei, protejate fiind de puliția și poluția română și pe de altă parte instituția familială! ” :))) …. :))) … adevarat deontolog :))….

  2. kOoDoO 16/06/2009 la 11:25

    Pai domnule, nu stii ca deontologii sunt urati de populatie?

  3. Învăţătorul 16/06/2009 la 12:05

    Ultima dată când am verificat, nu era nimeni urât de nimeni.

  4. kOoDoO 16/06/2009 la 12:06

    Mai verifica iar. Pana ajungi la concluzia mea.

  5. Învăţătorul 16/06/2009 la 12:07

    Destul de convenabil pentru tine! 🙂
    Lasa un comment on, nu off-topic.! 🙂

  6. rasputin 16/06/2009 la 13:48

    dupa cum bine se stie: fiecare ‘scriitor’ isi formeaza grupul de cititori si ii ‘educa’ apoi, daca vrea, prin scrierile sale :). deci trebuie sa fie subtil cand face trecerea de la un domeniu abordat la altul 😀 ca sa nu produca reactii ‘adverse’ :))
    sau .. conform Legii Cererii si Ofertei: trebuie ca mai intai sa fie cererea ca apoi oferta sa aiba ‘succes’ 😛
    P.S.: de cele mai multe ori cuvintele ‘pompoase’, care nu isi gasesc locul in context, disipa simplitatea si delicatetea gandurilor 😉

  7. Învăţătorul 16/06/2009 la 13:55

    O fi sau n-o fi, precum scrii. Nu e vina mea că unii nu-și cunosc limba maternă, nu știu să folosească un dicționar etc.. Nici nu am de gând să scriu pentru cocalari, pimpi sau agramați. 😉 Ms. de comment…

  8. daddyop 16/06/2009 la 14:13

    aha… bun cu ocazia asta ai facut rost si de o groaza de commenturi spam ptr blogu tau :))

  9. saychese 16/06/2009 la 14:55

    @daddyop:lasa ca are akismet si nu e problema :)) ;)…
    @invatatorul:pai daca toti am scrie pentru cocalari si pitzi nu prea mai are farmec.decat sa imi citeasca blogul niste cocalari ,prefer sa-l inchid.:))

  10. Învăţătorul 16/06/2009 la 15:00

    Ms Saychese pt. că eşti în asentimentul meu! 😉
    Ce bune sunt soluțiile extreme … 🙂

  11. saychese 16/06/2009 la 21:41

    @invatatorul:tot timpul extremele au fost la inaltime.Bucuria cea mai mare e cand ai castigat ceva la limita.:)).Cand castigi ceva fara sa te complici parca e degeaba.

