Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Noi doi ;)

— Și pula mea și trei bani, ș-o căruță de jidani, să ierte cinstita față a dumneavoastră.
— Dar bine le mai zici pe nume, mânca-le-ai pe aceea … lume! …

No. Am fost în seara asta în oraș. În aceeași crâșmă ordinară și plictisitoare ca și birtul de la colț de stradă, unde până mai acum câteva luni ne adunam în aceeași formație producătoare de idealuri intangibile și constante. Idei muritoare la primul semn nefast de recesiune.
Până acum plictisitor, numai că lângă noi se aflau câteva domnișoare ce dezbăteau de zor subiecte precum condiția umană, relații atipice și răspunsuri la întrebarea miss-tipică: Dacă ai ajunge Miss Univers ce ai schimba din această postură?
Răspuns : Eu cred că este loc de mai bine!!!! 🙂
WTF!!!. Oricine vrea loc de mai bine. Am încercat, oarecum în zadar, (zic în zadar pentru că din 4 semi-gay numai unul îmi ținea hangul), să mă bag în seamă cu domnișoarele. Doar pe 2 dintre ele le cunoșteam și doar pe 1 din ele foarte bine.
La propunerea mea de a face un brainstorming la o ceașcă de bere cu paiul, nu s-au sensibilizat câtuși de puțin, primordial pentru ele fiind motivul întâlnirii și acela de a-și plânge una pe umărul celeilalte cât de nefericite sunt ele, că au dat numai peste băieți mojici, bădărani, egoiști, geloși etc.
Acum mă gândeam și eu cum dracu’ de nu se uită la noi, să le arătăm și o altă față a regnului masculin, a sexului tare. Ei nu, ele vor să se simtă financiar și sentimental stabile și apoi fac pasul într-o relație. Eu din experiența-mi proprie am învățat că o relație se poate începe și pe baza unei atracții fizice și dacă o fi să meargă, Bine, dacă Nu, ne pupăm, ne strângem mâna și rupem contractul „prenupțial”; Mulțumim pentru colaborare. Urâti nu suntem, chiar deloc, respingători nici nu poate fi vorba. Nu duc lipsă acută de femei sau ceva de genul, ci doar am anumite asteptări de la jumatatea mea temporală.
Mi-aș putea bate joc de anumite individe doar din orgoliu masculin, dar ceva mă reține. Aceeași chestie care ne reține, cred, pe fiecare din cei 4 „semi-gay” mai sus amintiți, mai mult sau mai puțin din a-și urmări scopul genetic de a se reproduce…
Bottom line, alea pe care le vrem noi barbații nu-s disponibile pentru că-s ocupate cu satisfacerea orgoliului sexual, un complex al lui Oedip (mai des întâlnit la băieți), al mârlanilor și alea care ne vor pe noi n-au nici un pic de simț al personalității, nici un pic de individualism. Așadar, băieți și fete, fuți nu fuți vremea pulii trece. Iacătă că din orice punct ai privi ecuația, tot la sex se ajunge! V-am lăsat, comentați, dezbateți că am prea multe în cap acum…

11 răspunsuri la „Noi doi ;)

  1. rasputin 17/06/2009 la 01:21

    exista persoane in lume carora nu le poti cere mai mult (cu referire la subiectele abordate in discutii) deoarece aceea e limita lor, altii .. care desi sunt ‘mai rasariti’ se strica de prea mult ‘stat’ (nu sunt folositi la capacitate maxima 😀 ).
    eu cred ca avem ceva de invat de la absolut fiecare persoana care o intalnim in viata noastra (chiar daca e numai pentru 10 sec) 😛
    iar .. legat de problema femei-barbati: trebuie sa dam peste ceva ‘rau’ ca sa stim ca vrem/meritam ceva mai bun si ca apoi cand il gasim sa stim sa il apreciem la adevarata valoare… insa acest lucru ramane la latitudinea noastra – capacitatea de analiza si abilitatea de a lua deciziile potrivite 😀
    P.S.: e doar parerea mea 🙂 . o seara plina de inspiratie ascetica :)))

  2. Învăţătorul 17/06/2009 la 01:25

    Mersi. La fel şi ţie….

  3. kOoDoO 17/06/2009 la 07:40

    Eu ti-am mai spus de atatea ori. Problema cu noi e ca gandim prea mult. Iar legat de tipele de aseara, sincer, din punctul meu de vedere, nu am ce sa le cer. Atat le duce casuta de sus, atat le cer. E ca si cum ai avea o masina slaba la care tot ii dai pedala, dar daca masina nu poate…

  4. daddyop 17/06/2009 la 09:02

    ba… deci vreau sa ii aduc aminte lu bogdan ca pe tipele de aseara le-am mai vazut in MALL cu un tip :)) si ala era poponar mai mult ca sigur … statea pe scaun ca o tarfa ieftina … si vorbea ca o pizda excitata :)) iar ele faceau scandal ca gastele de nu mai incapea nimeni de ele acolo .

  5. kOoDoO 17/06/2009 la 09:47

    In afara de faptul ca nu era bagat in seama in rarele ocazii cand vorbea ceva, radea si ca prostul la glumele lor total anoste. Adica eu inteleg ca vrei poate sa i-o tragi uneia din toate alea, dar tre sa te impui cumva. Nu sa stai ca prostu’ intr-o turma de vaci nebune si sa faci pe boul.

  6. daddyop 17/06/2009 la 14:47

    da? exact! nota 10 ptr koodooletz.

  7. hayliehayl 17/06/2009 la 16:20

    eh…alea era clar ca aveau prea mult chef de barfa. se intampla in randul femeilor

  8. kOoDoO 17/06/2009 la 16:45

    :))

  9. Învăţătorul 17/06/2009 la 18:13

    =)))) stii tu ca gayi sunt confidentii fetelor 😉

  10. hime 17/06/2009 la 23:49

    eh…ce sa zic…nu toti gandesc la fel … sper !

  11. Învăţătorul 18/06/2009 la 00:04

    🙂 Și noi la fel!
    Bine nu zic de totți gay-i sau toate fetele. 😉

