Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Manifesto

Am cetit ieri un blog. Fain blogul. Confesiunile parcă sunt desprinse dintr-un S.F. fin cu aluzii de curvăsărie, impregnată în cotidianul firesc, parte integrantă din monotonia zilnică românului.

Femeile se simt înșelate, trădate când din conjuncturi interzise și circumstanțe atenuante te-ai culcat cu alta. În momentul când ele sunt interpuse în aceeași ipostază nu se cheamă înșelare, trădare ci explorare a propriilor placeri sexuale, o experimentare. Afirmația beneficiază de aspectul reciprocitătii. Se simt libere în a face din bărbat o unealtă sexuală, o jucărie cu sentimente precum vibratorul cu inteligență artificială neinventat …ÎNCĂ!

Am fo’ la un interviu de dimineață. Treabă bună, experiența mă recomanda și mă propulsa direct la funcția de Manager Zonal. No, fufele care mă intervievau, erau un fel de Chucky în varianta feminină. Eu le ziceam una, ele imi răstălmăceau cuvintele și mi-am zis în gandul meu: “WTF? Dacă vreți să ne jucăm…”. Mi-am ascuțit limba și dăi de-a limba română să le fac pe plac și să mai scap de emoțiile nervoase și ticurile hormonale din măduva spinării. No bun. Imi zice una, că între experiența de 3 ani pe cartea de muncă și cea care e trecută în C.V., 7 ani e o discrepanță foarte mare. Îi eSplic că am lucrat și „la negru”, sezonier etc. și tuta mă apostrofează : “Am înțeles, deci nu vă place un loc de muncă stabil”. Apoi vine Nea’ Derectorul, se uită pe C.V. și îmi zice că din C.V. reiese ca sunt un inițiat. Mă iau căldurile și ca să continui șarada, pentru că deja îmi pierdusem interesul pentru post, îl intreb: „Inițiat adică HOMOLATRU ?, poate așa cum sunteți și voi, initiați în … „Nimicul” care vă va distruge într-un eon, la sfârșitul lui Cândva și Undeva.” Le-am mulțumit, cu zâmbetul pe buze și am plecat. M-am simțit extraordinar, avusesem un orgasm intelectual. Ah, ce dulce-i sărutul răzbunării. 🙂 😀

A plouat afară, ceea ce e bine. A mai alungat din înnădușeală. E curios cum ceva atât de firesc și insignifiant precum ploaia, poate lăsa urme adânci în cortexul cerebral și în entitatea spirituală a individului (unii îl numesc simplu: suflet), unde simțurile duc războaie milenare, de la Geneză până la Evoluționism și de la Renascentism până în zilele noastre. Vremea frumoasă de afară nu pune prea multe amprente pe trăirile noastre, în schimb ploaia prin duplicitatea ei temporală readuce la viață amintiri mai plăcute sau mai puțin plăcute precum ai derula un film, sau ai răsfoi un album cu poze.
Atâta știu, atât vă spun azi…

Later Edit: Aveți în dreapta Leapșa 2 luată de la Koodoo

7 răspunsuri la „Manifesto

  1. kOoDoO 23/06/2009 la 18:15

    Si cum de te-ai abtinut sa le zici de frumusete daca erau asa faine? I can haz Chucky only for meh?
    Ce blog ma? Ca vreau sa explorez si eu alte experiente sexuale.
    Am fugit azi nitel prin ploaie, mai tare m-a uscat decat m-a udat. Ai avut vreodata sentimentul asta? Iote, da soarele. Ce aiurea.

  2. Învăţătorul 23/06/2009 la 18:28

    Bei, Chucky, adică păpușa Chucky 1,2,3,4,5. horror. Etc.
    Da, am avut sentimentul ăsta, ieri. 🙂
    Blogul era al… Curvette-ei.

  3. saychese 23/06/2009 la 22:28

    da-le peste bot, da-i in kizda manesii( e o adaptare zonei mele din N moldovei:))) ) mama ce smecheri is astia cand te duci sa iti ia un interviu, se uita la tine de parca ai fi cel mai mare cacat posibil in viata :)) , iar ei ar fi niste intelectuali carora nu le pot da peste nas cu absolut nimic.

  4. Învăţătorul 23/06/2009 la 22:54

    Corect. Oricum de obicei înseamnă că postul acela deja e dat şi mi se pare o curvăsărie să mai chemi pe cineva. Dar dacă aşa sunt legile…. Ar trebui să se dea concurs. Cu probe specifice job+ului….
    În fine, suntem în Românica.

  5. saychese 23/06/2009 la 23:11

    ei fac interviurile astea ,chiar daca locul e luat in caz ca vine un control de la protectia muncii , omul care ei il doreau sa zica ca a fost luat prin interviu si chestii de genu`.magareli..:-j…

  6. kOoDoO 23/06/2009 la 23:13

    Adevarul este ca esti inegalabil cand faci tu fata aia…stii tu. Si sincer sa fiu, asta trebuia sa le arati azi. Si sa le zici.
    „Dom’le stiti ceva? Sunteti niste DHOAAAAAAAAAAAAA! Imi bag derect organul in sclavagismul care-l numiti loc de munca si cu ocazia asta va invit la o strangere de pula. La revedere, drum bun.”

  7. Învăţătorul 23/06/2009 la 23:20

    =)))
    Mai bine le ziceam: Drum pul’! :)))

