Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Cum să ajungi șomer în 10 pași!

Dup-o noapte albă și-un cer fără stele,
M-am sculat în prima zi din restul vieții mele!

Cu gandul/versul de mai sus m-am trezit de dimineață. Nu că aș fi dormit în vreun fel și chip mai mult de 35 minute puse cap la cap după o noapte întreagă. E grav, oare trebuie să merg la doctor?? WTF, i don’t give a „SHITzi” (la dreapta :)) ).
Am fost oarecum absent, pentru că, nici eu nu știu de fapt de ce nu am mai scris. N-aveam chef, nici inspirație.
După o vizită inopinantă ce am primit-o aseară m-am gândit să vă scriu un mic ghid „Cum să rămăi șomer în 10 pași”. Un fel de MUST DO!!! 😉

1. Dacă ești extremist, îți plac sporturile care cer adrenalină și ai un credit atunci mai fă-ți un credit, dacă nu fă-ți 2,3 etc.
2. Ceartă-te cu ăla de-i mai mare în grad și funcție și nu-i lăsa pe aia micii să ridice nasul mai sus decât le permite pătura socială în care se învârt și pregătirea profesională. Firma stă în singurul angajat valoros de la Geneză încoace: TU!
3. Daca ești prins în flagrant cu ceva neagă si dă vina pe altul, tu ești un angajat model. Firma trebuia să se modeleze după tine și să-ți ceară implorând să scrii Regulamentul de Ordine Exterioară și Interioară.
4. Nu lua apărarea nimănui, altfel riști să sari direct la pasul 7. Dacă aveam de gând să scriu 4 pași îți făceam un rezumat de 1 pas și gata.
5. Pune-ți încrederea în colegul cu care lucrezi în schimburi. Nu risca să ții încrederea la vedere, vei fi vulnerabil.
6. Nu te împrieteni cu prea mulți la muncă, ălora care le pasă de tine le va părea si rău că nu au ajuns ei în locul tău.
7. Dacă o faci pe șeful, bei cafeaua cu aia micii și negri. Nu băăh, adică în compania propriilor tăi pantofi.
8. Folosește mașina de serviciu numai în scopuri personale. Motorina, benzina, gazul nu se consumă dacă folosești mașina în interes de serviciu.
9. Telefonul de serviciu trebuie sa îți satisfacă toate capriciile. Cu cât mai mare discountul cu atât mai bine, vei putea vorbi mai mult la telefon să-ți înjuri șefii.
10. Înjură-i pe toți aia de cred că pământul se învârte în jurul salariilor și fotoliilor lor și fă mișto de ei.

Știți care e asemănarea între o pisi cu decolteu și o hoașcă cu minijup?
La amândouă li se văd sânii! (sau sacii cu lapte cum ar spune un … amic).
Ăsta l-am primit prin Mult-Prea-Slăvitul Messenger 🙂 ->

O ceartă în familie. Soția îl lovește pe soț. Acesta se ascunde sub pat.
Soția încearcă să-l scoată:
– Ieși!
– Nu ies!
– Ieși odată am zis!
– Nu ies!
– Iesi, nenorocitule!
– Auzi fă, cine e stăpân în casă? Dacă am spus că nu ies, înseamnă că nu ies!!!!!

7 răspunsuri la „Cum să ajungi șomer în 10 pași!

  1. kOoDoO 01/07/2009 la 14:22

    Airbagurile frontale. Alea laterale is naspa.
    Faine sfaturile astea. Cam tre’ sa le aplic si eu. Numai ca n-am masina de serviciu. Sau daca am, e cu sofer cu tot. Oricum mistouri sunt non-stop la adresa mintilor luminate din firma. Oriunde. Oricand. Oricum.

  2. Hubba Bubba 02/07/2009 la 10:21

    Stiam bancul, grozav:))

  3. Învăţătorul 02/07/2009 la 10:57

    Urăsc faza cu: „Știam bancul!”. Îți taie orice elan 🙂 😛 și oricum nu încercam decât să scot la suprafață un zâmbet auster din partea cititorilor. 😛
    10x for comment

  4. Hubba Bubba 02/07/2009 la 11:05

    Ok, scuzele mele:)) Dat iti dai seama ca toti stiu bancul:p Asta insa nu inseamna ca n-am ras de numa’:p

  5. DianaEmma 02/07/2009 la 15:10

    Ador bancul ala. :))

  6. saychese 05/07/2009 la 15:29

    [off topic :ai sters tu cumva tura trecuta comentariul care l-am dat la articolul asta?… sau nu s-a publicat , sau in cel mai rau caz sa ma fi trecut unu ca spam ..:)) ?… ]

    bancul e senzational =)), da nici regulile nu-s rele :)) cea mai tare regula e ultima, de asta cred ca ai pus-o la urma :)) =))

  7. Învăţătorul 05/07/2009 la 16:18

    @saychese: nu am șters nimic și la spam nu-mi apare…
    Dap, după ultimul loc de muncă mi-am jurat că nu mă mai vând pentru renume ci pentru seriozitate. Îmi place să muncesc sistematic, cu seriozitate și profesionalism. Nu să-mi bat joc de alții și de mine implicit. JOS CU MĂGĂRIILE magnaților. 🙂

