Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Ciumafai, muma pădurii…

Dragi cetetori, cu de la Ioan Gură de Aur citire, doresc ca împreună să ne dezbrăcăm de hainele cotidianului, hainele notorietătii păcătoase în care trăim și să ne întoarcem la originile strămoșești. Am văzut zilele trecute o serie de întâmplări, ca de altfel și cu alte ocazii, evenimente culese și puse în buchetul vieții, care m-au marcat și m-au îndemnat să purced la scrierea acestui post.  Relatarea în sine nu e așa importantă de transpus în scris deoarece fiecare din voi ar fi trăit cu o altă intensitate și și-ar fi însușit momentul într-un mod diferit. Rugăciunile străbunilor s-au materializat în viețile părinților, bunicilor, străbunicilor nostri s.a.m.d. Întrebarea ce se cuvine a pune amu’ este : pentru noi cine se roagă, noi pentru cine ne rugăm? Căror zei ne închinăm? Ce lăsăm în urmă, ce luăm cu noi și ce lăsăm pentru viitor?
Am deviat puțin, astfel încât să înțelegeți cu adevărat ceea ce vă propun și anume, fiecare din voi ce mă cititi, din diverse cătune, sate osândite (a se citi oraș) să transpuneți câteva din obiceiurile, porturile locului pe care pășiți așa vrednic. Vorbiți despre meșteșugurile și traditiile care v-au marcat, într-un mod plăcut sau mai puțin plăcut și faceți uz de minunile tehnologice și arătați lumii de unde s-a plecat, unde s-a ajuns și unde se îndreaptă prin disprețul și ura ce-i îmbrobodește pe unii mai afurisiți din fire sau mai certați cu duhurile. Nu duhurile spirituale, ci cele interioare. Propun ca o zi dintr-o lună să o dedicăm țăranului din noi și nu birturilor de la colț de stradă, impregnate în nesimțire, aburi de alcool, coji de semințe, “burice bronzate” (a se citi tzigani), sau „tembelizorului” sau mai știu eu ce activități neologiste mai întreprindeți cu gândul și cu fapta în fiecare zi. 😀
Așadar, înarmați cu pix, hârtie, aparate de “focheat” (pentru imortalizarea ineditului) bombardați internetul și blogosfera cu peripețiile din drumețiile voastre și dibăciile și poveștile altora. Dragi fârtaţi, dacă vă prindeţi în prinsoare, lăsaţi un comment, în care să stabilim de comun acord dacă:
1. doriţi sau nu
2. dacă alegem sau nu o zi anume din lună în care să facem publice aceste chestii fiecare pe blogul lui 
3. cam de când ați vrea să se materializeze această chestiune chestioasă.

Later Edit: Dacă n-ai înțeles nimic din ce am scris aci’ nu-ți mai bate capul… Ia-ți o pungă de GRIVAS, un bidon de drojdie și mută pe „Carmelita”. Cu ocazia asta înveți și rusa, te specializezi în limbi. Mi s-a cam acrit de oameni falși…

11 răspunsuri la „Ciumafai, muma pădurii…

  1. kOoDoO 03/07/2009 la 15:52

    Ba deci ai un fel de a te exprima de numai curcile te inteleg. Spune dracului clar ce vrei ca am inteles eu ceva-ceva, dar nu-s sigur.

  2. Învăţătorul 03/07/2009 la 21:07

    Ba, deci care este dacă tu nu înțelege, nu scriu pentru fiecare în parte…
    Scurt, unde mergi, vezi ceva interesant despre viața de țăran postezi ceva într-o zi anume. O zi 2,3, din lună…..

  3. kOoDoO 03/07/2009 la 22:49

    Ceva gen Ghita al meu? :))

  4. Învăţătorul 04/07/2009 la 03:30

    DA! corect, te-ai prins… 🙂
    Dar să conțină și datini, obiceiuri….mai culturalist așa 🙂

  5. kOoDoO 04/07/2009 la 08:07

    Facem frate. Bagam si banner? Facem liga? 🙂

  6. Învăţătorul 04/07/2009 la 13:09

    Facem și din alea. Să am oleacă mai mult timp liber. 😛
    Cine mai se-nscrie?, Care mai dorește, care mai poftește? :)Nu licitează nimeni mai mult?

  7. kOoDoO 04/07/2009 la 13:19

    Hai ca o sa scriu si eu la mine, poate mai apar de p-acolo. Dar intai tre’ sa mai discutam toata chestiunea asta la o bere, ceva.

  8. saychese 05/07/2009 la 15:34

    bro` ,si eu ma bag:)) ..:D .. trecema acolo pe foita ta:)) , am putea chiar deshide un blog special.la cate poti sa vezi ai ce scrie in fiecare zi :)) nu 1 data la 2-3 zile :))…

  9. Învăţătorul 05/07/2009 la 16:14

    Perfect. Îl însărcinăm pe Hefe Chese să se ocupe de publicitate :), producție grafică (m-aș ocupa eu dar mă pierd în detalii și timp :D) …

  10. kOoDoO 05/07/2009 la 22:12

    Chese, daca faci un logo ceva, noi ne-am hotarat la ceva gen „Romania, asa cum era odata”. Pana isi da Teacher licenta mai amanam putin (e sapt asta), dar dupa poate intram in paine. 🙂

  11. saychese 07/07/2009 la 23:27

    am facut un header ceva, fac si un logo.nu stiu daca e ceva de el sau daca va place, oricum dati un id de mess,sau bagati in lista ovidiuiantoc .multam 😉 bft..

