Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Moartea citeste ziarul…

E 5 dimineata. Ma doare undeva ca mi-am lasat licenta sa astepte clocotind intr-un colt al hard-disk-ului si ca dimineata am de depanat un laptop, Carpe Diem. Am vrut sa-mi fac o gaura in cutia craniana a capului de jos. O radiografie daca vreti. Refulez in scris ce nu pot exterioriza verbal. Nu am un simt oratoric foarte dezvoltat, dar urasc insipizii si pe cei ce vor sa ma invete doctrinele si dogmele prostiei, pe cei care vor sa ma boscorodeasca oaia cand si cum sa pasca. Daca nu te ajuta materia cenusie, LASA-NEEEEEE, LASA-NEEEE… Ne consumi aerul si resursele naturale degeaba. Singurul beneficiu e ca faci umbra pamantului. Sincer, esti prost daca nu stii ce am vrut sa zic la faza cu Pamantul. N-am chef de parveniti, de inchipuiti, de oligofreni, de MINCINOSI, de IPOCRITI, s.a.m.d. DA!, mai bine ma sinucid ucigandu-va! Nu sunteti formatori de opinii, nu indobitociti pe nimeni cu ideile voastre, nu va scarpinati in fund, nu va besiti, doar sunteti scatofili cu diploma. BA, s-a inventat GUGAL, si DECTzIONARU’, adica http://www.google.ro si http://www.dexonline.ro . Am inteles, e mai usor sa astepti mura in gura, sa gandeasca altii pentru tine. E mai usor sa te complaci, sa-ti plangi de mila si sa astepti sa se intample.
Am facut o mica trecere in revista la vreo 20-30 de bloguri in ultimele 2-3 ore. Textele difera de la o asezare geografica la alta, de la paturi socio-culturale omonime si antonime.
Sa-mi trag palme cu piciorul daca nu te-ai blocat la schema de mai sus. Nu sunt eu inutil ca nu accept dejectiile verbale si mentale ale altora si mai ales cele borate prin degete. Nu am nevoie sa fiu coerent, gandurile mele se pot rezuma intr-o singura fraza, pentru cei ce ma cunosc si ma inteleg CU ADEVARAT. Sunt satul si de prietenii false, de dragul vremurilor trecute. Marturisesc jenat de conditia in care m-am pozitionat involuntar ca sunt sictirit. Nu-mi place singuratatea, dar cica e cel mai bun sfetnic. Va multumesc dar nu mai am nevoie de mila voastra patetica si insalubra.
As mai scrie dar ma duc sa ma “sparg” incet…

P.S.: Voiam sa mai scriu ceva dar o sa revin cu un later edit… pana atunci FUCK OFF si o piesa de la d3vilbabe. Am scris fara diacritice ca sa aduc o ofranda analfabetilor….

15 răspunsuri la „Moartea citeste ziarul…

  1. Hubba Bubba 07/07/2009 la 18:08

    Scuze eu mi-s offtopic; voiam sa las comment la pagina „Despre” dar te-ai hotarat tu sa nu. Ma roade curiozitatea; spuneam ca intr-o oarecare masura nu imi plac cei care vor sa stie din 3 cuvinte ce fel de om sunt; voiam insa sa te intreb: mataluta cati ani ai? Iti spun si de ce…pentru ca imi e mai usor sa inteleg modul tau de a gandi daca il asociez cu un numar de ani. Nu cred ca ma poti contrazice 100% la faza asta;)

  2. Hubba Bubba 07/07/2009 la 18:11

    [sper ca nu devine stresant comentariul asta al meu]: trecand de stadiul de ignoranta, am citit primele trei randuri din postul la care eu comentam offtopic, am ciulit bine urechile, am auzit cuvantul „Licenta” siiiii gooool: 23 de ani?:)):)))

  3. Învăţătorul 07/07/2009 la 18:13

    Și goool :)) 24.
    Am o facultate și jumătate la activ 😀

  4. Hubba Bubba 07/07/2009 la 18:15

    Uuuh, sexy:> Ce facultati, maestre?
    Ti-am citit si postul, plin de ranchiuna si…furie?! Mai era un cuvant dar nu-l gasesc acum…

  5. Învăţătorul 07/07/2009 la 18:24

    Păi termin Informatica acum și am mai făcut oleacă de Inginerie Mecatronică(3 semestre) până am hotărât că nu-mi mai place. Însă am descoperit veriga lipsă, necesară înțelegerii domeniului ingineresc, pe parcursul anilor ce-au trecut. 😀
    Postul l-am scris dintr-un acces de furie asupra mea, cred, vis-a-vis de ceea ce eram și am ajuns. Dar era și pentru anumite persoane, cărora de-a lungul timpului nu le-am zis nimic din pricina bunului simț ….etc. 😛

  6. Învăţătorul 07/07/2009 la 18:31

    P.S. Nu te contrazic deloc la chestia cu vârsta și înțelegerea modului de gândire. Doar că un singur motiv îmi vine în minte pentru care ai vrea și ai face chestia asta și anume: pentru că sunt loco, zuzu 🙂 și vrei să te convingi că gândurile sunt în ton și la modă cu vârsta. Noh, acum nu cred că mă poti contrazice. 🙂

  7. Hubba Bubba 07/07/2009 la 18:39

    Hmm, n-ai idee cat ii admir eu pe cei ca tine, oameni care au curajul sa renunte la jumatatea drumului pentru ca realizeaza ca nu e drumul care le place. Ii admir pentru ca renunta si pentru ca accepta totodata ceea ce „a renunta” inseamna: reprosuri s.a. …
    Pentru ca te-ai autointitulat „Invatatorul”, te credeam, la inceput, un nene de 30-40 de ani [acuma sa nu razi de mine, da?:”>]. Trebuie sa recunosc ca nici nu am incercat sa te cunosc mai mult prin posturile tale, reusisem doar sa frunzaresc cateva.
    Ultimele tale comentarii m-au facut sa-mi pun niste probleme serioase:))) Si de aici intrebarea, nu din faptul ca te cred nebun. Nu crezi un om iesit din comun atata timp cat si tu esti asa. Nu il vezi mai nebun decat tine, asadar nu-l poti numi nebun:p

  8. Învăţătorul 07/07/2009 la 19:02

    🙂 Ce probleme?? Acum m-ai făcut curios… Deja nu mai am nici un interes pentru licență…pe care o susțin mâine!

  9. Hubba Bubba 07/07/2009 la 19:11

    Probleme serioase in sensul ca…in mod clar nu aveai cum sa ai patruj’ de ani, esti puutin mai imatur de atat:)) Acum du-te si invata, da? Moni Columbeanu a luat licenta cu 10, nu accept din partea ta o nota mai mica de atat:))

  10. Învăţătorul 07/07/2009 la 19:24

    La ce ajută mai concret maturitatea? Mă simt destul de bine în pielea mea. Mersi de compliment 😛
    Ai cumva numărul de telefon al columbencei? Să o întreb cheia succesului, să-mi împrumute niște bani. Eventual pot să-i fiu șofer o noapte…

  11. Hubba Bubba 07/07/2009 la 20:40

    Maturitatea ajuta doar in momentele in care te loveste viata rau, rau de tot. In rest, ea doar dauneaza.
    N-am numarul ei; in plus, am auzit ca si-a angajat deja alt sofer. Nu cred ca mai are nevoie.

  12. kOoDoO 07/07/2009 la 20:47

    Lasa baietul sa-si faca licenta! Ca iar ma pune sa-i scriu eu pentru el. 🙂

  13. Hubba Bubba 08/07/2009 la 12:07

    Hahahah, te bagi tu repede, Bogdane:)) Hai ca i-am tinut pumnii:p

  14. kOoDoO 13/07/2009 la 15:22

    Hai ba,dar tu nu mai scrii nic?

  15. Invatatorul 13/07/2009 la 22:53

    o sa scriu in seara asta!!!!

