Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Pamflet despre ironii

După o mini-vacanță de relaxare, o cură de destresare revenim la cele culte, mai mult sau mai puțin ortodoxe, la pamflete, ironii și toate cele.

Știți ce fac angajații Statului român? Știți de ce sunt angajați? NU ca să muncească ci ca să STEA. Dacă v-ați dus la un angajat al statului să îl trageți de urechi că nu muncește ați belit-o pe românește. L-ați jignit profund, până în analele corazonului. 🙂 Pe asta sigur nu o știa nimeni 😀 😛

Noutăți, hmmmm, am luat examenul de licență. 🙂 După îndelungi emoții, nopți nedormite și stres.
Am tremurat în sala de examen ca un câine la injecții 🙂 și uite așa am ajuns și eu în rândul absolvenților șomeri. Șomer licențiat. 🙂 Triste mai sunt zilele în care trăim.
Știți care sunt diferențele și asemănările între perioada comunismului și cea de acum?
Diferențe: Doctrine și ideologii diferite. Atunci Comunism, în prezent Democrație.
Asemănări: Și atunci ca și acum murim de foame.
.
.
.
ETC.
Completați voi cu ce vă mai vine prin căpșor. Sunt printre voi care au prins mai mult de 4 ani de comunism. 🙂

6 răspunsuri la „Pamflet despre ironii

  1. puppetsonastring 18/07/2009 la 22:37

    da numai ca atunci nu era mancare..acum nu sunt bani, ca mancare e destula 😦

  2. Myriam 19/07/2009 la 19:04

    Eu m-am nascut dupa ’90,deci eu si comunismul nu am avut tangente…Totusi,si pe mine ma enerveaza

  3. Myriam 19/07/2009 la 19:05

    (continuare-am dat enter din greseala=)))…faptul ca mergi de exemplu la un magazin si cand ceri ceva,tipa ce vinde isi misca fizicul si face o expresie de-aia de zici ca ai deranjat-o de la ceva mai important decat ceea ce face,adica mancat seminte si frecat menta…

  4. saychese 21/07/2009 la 18:04

    Nici eu nu am prins vremea comunismului,dar eu am un mic hobby pentru Hitler si perioada comunista din Romania,mai precis despre comunism.Stiu destul de multe, ma gandeam ca intr-un fel era mai bine, intr-un fel..:)) , de ce?.. pai fiecare student care iesea de pe bancile scolii avea asigurat un loc de munca… acum… nu gasesti nimic.Si toata infrastructura care este , bineinteles, ce a mai ramas din ea in Romania este facuta pe vreamea lui Ceausescu, chit ca e „sovietica” dar a rezistat si inca mai rezista cu chiu cu vai .Acum nu tu loc de munca, nu tu casa, nu tu infrastructura(ca de asta mm lor platim noi impozite si chestii de astea)… mai nu tu nimic:)) …

  5. kOoDoO 22/07/2009 la 11:48

    Am statia de asfalt micuta, aveti rabdare cu mine ca va face kudu infrastructura!
    Cat am mai inghetat cand stateau ai mei la coada la lapte cateva ore. Si acum incepem sa ne plangem ca vanzatoarea de la magazin are o fata schimonosita…mi se pare normal in pula mea, nu cred ca are o viata implinita din moment ce vinde cartoafe. Fiecare om cu problemele lui.

  6. Ciresica MaMeMiMoMu 26/07/2009 la 17:10

    Felicitari!Trebuie sa dai de baut 😀

