Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Meserie te halesc

Dear diary, dear readers

Bah, ce naspa ca nu am mai scris nimic. Am intrat intr-o stare de letargie totala. M-am cramponat de tot, nici macar nu mai gandesc coerent. Sunt o negura a timpurilor prezente. Cam tot ce mi-am pus in gand in ultima luna am dus la bun sfarsit, dar anumite proiecte, doleante nu le pot demara pentru ca mi-e lene. Vreau BANI, loc de munca.
Apelez pe aceasta cale la Dumnezeul Virtual, asa sa-mi ajute si Vecinul de Sus, din viata de zi cu zi.
In toata aceasta perioada de absenta mi-am insemnat pe hartiute, servetele gandurile la betie. Doar atunci gandesc coerent si totul e mai limpede 😀 😉 , in restul timpului sunt prea ocupat sa o fac pe seriosul. 😦

1. Casatoria este o institutie arhaica si opresiva. Trebuia abolita cu decenii, secole in urma. Iubirea este „mancarea de alinare” magica pentru cei slabi si fara educatie. Te face sa te simti caldut si important
dar te face mai slab, dependent si gras.

2. Maine. Una ajunge pe zi 🙂 😛

N-am scris cu diacritice de lene…. :”> 😀 Bafta.

9 răspunsuri la „Meserie te halesc

  1. kOoDoO 11/08/2009 la 08:34

    Dic ma, ai dreptate la faza cu casatoria. Trebuia asuprita si batuta zilnic pana murea de una singura. E ca un fel de „confirmare” a dragostei cica, pai daca-i asa pentru ce muma lu’ Cristos ii mai aduc flori, bijuterii, bani pe card, ocazional pumni si pupici? Ce alta dovada mai vrea?
    2. Sa ne revedem cu bine. Am fugit. Tare. =)

  2. puppetsonastring 11/08/2009 la 11:38

    @koodoo barbate de-asta imi esti? vezi ca eu nu ma mai casatoresc cu tine si ia vezi cu bijuteriile ca ai ramas in urma :))
    @invatatorul pe tine sigur te-a ranit vreuna de gandesti asa….dar las ca trece

  3. Învăţătorul 11/08/2009 la 13:17

    @puppetsonastring: nu te contrazic pentru ca mi-a trecut. Problema nu e ca nu vreau eu, sau ca mi-e teama ci ca nu vor ele. 😉

  4. Myriam 11/08/2009 la 15:02

    ”1. Casatoria este o institutie arhaica si opresiva. Trebuia abolita cu decenii, secole in urma. Iubirea este “mancarea de alinare” magica pentru cei slabi si fara educatie. Te face sa te simti caldut si important
    dar te face mai slab, dependent si gras.”…asta e cumva din filmul Ghosts of Girlfriends Past? 😕

  5. Învăţătorul 11/08/2009 la 15:44

    Da dra. Mi s-a parut atat de plina de intelepciune si ma reprezenta (intr-o oarecare masura) incat mi-am insusit-o. 😉

  6. Hubba Bubba 12/08/2009 la 10:05

    Pai trebuia sa pui ghilimele, mai draga domnule. Ca vin aia de la Hollywood si te dau in judecata:))

  7. Învăţătorul 15/08/2009 la 15:29

    Sa-mi ia ce? Boii de la bicicleta? Ii astept cu bratele deschise, le dau tot cu mare drag numai sa ma scape de calvar… 🙂
    Na ca fac si rime. Daca nu eram obosit, poate comentam la subiect 🙂

  8. kOoDoO 15/08/2009 la 22:14

    Vin sa ti-l ia pe Lucian. =)

  9. Învăţătorul 15/08/2009 la 23:48

    =)) Bah, dar daca o sa imi fie dor de el? :))

