Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Leapșa lu’ Creangă

Leapșa 3 de la „Bubbă” 😛 🙂 :->.

Mi-a pasat HubbaBubba și mie leapșa … primelor dăți. Mersi pentru provocare… 🙂

Primul acasă (care-l consider acasă): La bunicul de la „țară”, acolo unde îmi petreceam vara, și-o parte din toamnă și la bunica din oraș restul timpului. Acasă unde stăteam cu mama și cu tata și cu frații nu se chema acasă. 😀 N-am avut parte de jocuri cu „otrăvuri”, hap-uri precum Romeo și Julieta, nici „Prinți călare”, ci doar prașilă la țară, până pe la 13 ani. În schimb la oraș, 😀 la oraș se schimbă treaba. 🙂 Am completat oracole și-am umplut inimile fetelor mai mari ca mine… Făceam concurs cu mâțe (care fuge mai tare după ce le legi conserve de coadă), căsăpeam carcase de „lei-paralei” (a fost prima și ultima dată când am băgat pe unul în spital) și în general fugeam cu zilele de acasă ca să joc biliard, să tragem o „mahoarcă” și să ascultăm chiciuri autohtone de rap mioritic.

Prima rochiță: N-am purtat rochițe dar țin minte cum o chema pe prima care-am „ridicat-o”(perverșilor :P, vă gândiți numai la prostii)

Primele cele-mai-ce încălțări: O pereche de adidași Asics originali, cumpărați din proprii mei bani, MUNCIȚI de mine. 😀 Am mai avut o pereche de pantofi cu botul drept (așa era moda atunci) pe care îi mai am și acum și-i port cu drag. Îi am de vreo 9 ani și zici că au fost purtați deloc. 🙂 Restul încălțărilor erau obișnuitele opinci, pentru că ai mei au fost tot timpul zgârciți când venea vorba de veșminte, deși aveau bani. 😛

Primul câine: Eeeeee, asta da poveste. L-am recrutat din scara blocului, căci îi dădeau toți țopârlanii cu șutul. L-am înfiat și-apoi mi-am luat bătaie din pricina lui pentru că se cufurea pe unde apuca, nu voia să stea legat de balcon (atârnând în exterior, dacă o ascultam pe mama :)) glumesc) și restul.

Primul băiat de care mi-a plăcut (n-am avut așa ceva) dar pot să vă zic de-o fată: O chema Ramona. Aveam vreo 8-9 ani. Eram înnebunit după ea (și-acum sunt la fel) și i-am declarat iubire veșnică și că o să fie femeia mea pe viață. Are „Toartă” acu’, dar femeia mea tot o fac până mă duc să ascut tridente

Prima formație al cărei fan am fost: Hmmmmm, cred că Paraziții. Înainte de asta ascultam orice, mai apoi mi-am îndreptat urechile în altă direcție și mi-am format cultura muzicală.

Primul meu sărut adevărat: Cu A., la 19 ani juma’. Atunci am pus pentru prima dată pasiune într-un sărut :D.

Prima mea iubire: Ca mai sus, tot A. Eheheee, ce nopți fierbinți am avut…și-acu’ îmi lipsesc…

Primul „Te iubesc”: La 12-13 ani (cred, nu știu vârsta exactă) dar țin minte că era o brunetă, cu ochi albaștri, din Bârlad și ne-am întâlnit la Durău. Voiam să îi bat și pe-ai mei și pe-ai ei că nu voiau să ne mutăm acolo să ne putem vedea mai des. 😀 A fost prima după care-am plâns, nu și ultima. 😀

Primele lacrimi din iubire: Am zis mai sus. 🙂 Au fost numai 2 care m-au adus în acea stare :D. În rest mai mult am declanșat reacții adverse la ceapă. 😀

Bubba, prima mână pe fund am pus-o într-a 6-7 a când gajicile de la mine din clasă se facură bune(ca pentru vârsta aia), prima mână pe … sâni a fost în clasa a 8-a. Era cea mai dotată din școală la fizic, exceptând keg-urile de bere cu picioare, ce se perindau pe holurile școlii, parcă erau la defilare de modă. Am făcut-o o singură dată în viață așa rebel, pentru că mai apoi mi-am dezvoltat anumite simțuri și voiam ceva mai organizat 😀 😛 Rochiță n-am purtat din ce îmi aduc aminte acum. Dacă m-a pozat/filmat vreunul la beție și am purtat: mea culpa.
N-am încercat să fiu hazliu ci mai mult sincer. 😉 😛

3 răspunsuri la „Leapșa lu’ Creangă

  1. Hubba Bubba 26/08/2009 la 15:29

    Aveai voie sa iti creezi tu primele dati cand…ce voiai tu, dar fu funny sa te aud, pardon, citesc vorbind despre rochite. Eh, lasa, ne explica maestrul Koodoo cum e cu rochitele:))
    Mersi c-ai facut-o, sper ca ti-a placut, ai fost si sincer si tare amuzant.
    Ma speriasem cand am auzit ca primul sarut fu la 19 ani (ma gandeam: „Saraaaacu’ baiet:))”) si-mi pare rau ca pana atunci n-ai gustat saruturi adevarate. Ma rog, depinde din punctul fiecaruia de vedere ce inseamna un sarut adevarat, la mine nu fu doar vorba de sentiment, insa daca ziceam primul-primul se lasa cu chestii penibile:)) [Nu ne nastem toti invatati, da?:))]

  2. Învăţătorul 26/08/2009 la 15:32

    🙂 Corect. Dar dacă mă apuc să descriu sărutul penibil…. 😀 mi-i așa că nu mai scap de unii la bere. 🙂 Eh. Mersi că mi-ai surescitat simțurile ………..

  3. kOoDoO 26/08/2009 la 16:47

    Ma, daca tu ai purtat rochita la vreo betie, iti dai seama ca si eu eram ranga nu? Deci nu, nu tin minte sa te fi vazut in rochita. Dar eu am fost de 2 ori! :>

