Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Povești bucătărești

E 11 fără 5. Sunt un homo erectus în stare de somnolență avansată. Am menționat într-un post anterior că m-am apucat de cursuri de bucătar. Ei, aceste cursuri cuprind și o materie „Calcul Economic”. No, A venit ghijocul să-mi eSplice despre axe reale, numerologie și ascendenți numerici nenegativi sau pula mea ceva de genul.

Nu-s zeflemist deloc de fel, dar când l-am văzut că-mi predă adunări, scăderi, împărțiri în Z pfiuuuu ce mi-o sărit muștarul. Păi bine bă, eu de asta am făcut atâtea facultăți, ca să vine unu ca el să mă eSScite cerebral?
Ooo daaa, chiar am o stare de somnolență exacerbată, stare perfectă pentru o oră de sexologie decimală. Îi bun măcar că explică pentru toți fagoții rusofili, adiCĂ CA la proști și își bate joc de moșnegia lor cu o superioritate infantilă.

Î: „Nu-i așa că pe axa numerelor întregi O este centru???”
R: „DA!!! „; răspunse clasa în cor.

Care O stimabilule? Păi și zero-ul ăla astmatic de ne-a învățat pă noi la școală, facultate etc., unde-i? Induci lumea în eroare…! Ce-i O-ul ăla, centru universului? Buricul Pământului?
No, eu am vrut să plec, să ma scuz, să mă sustrag. O pulă. Am ieșit la tablă să le arăt la babe erecția mea și să ordonez numere întregi.

Moșnegii o ard pseudointelectual cu mine. După ce că habar nu au sa calculeze 1+1, mai și fac gura mare să corecteze dar când îi scoți la tablă se pierd ca pizdele când văd pula. Dacă le-ai da exerciții în care să strecori și-o unitate de măsură, să zicem lei, păi da’ Einstein era mic copil pe lângă octogenarii ăștia.
Acum totul e clar. Am avut o revelație. 🙂 Predă despre operații elementare pentru că el știe ce fel de fenomene vin pe aici. Na că i-am zîs că-s o juma de profesor și eu. I-o crescut inima și pula în el. Era ca una din prințesele nepoțelei mele care și-a găsit jumătatea.
JENIBIL. Mai rău ca la cls a 1-a. Câtă răbdare poate să aibă colegul meu, Dl. Profesor de la AJOFM. E colegul meu pentru că provenim din aceeași tagmă.
Acu’-s mândru de mine. I-m povestit despre predarea și învățarea cognitivă, modele pedagogice revoluționare. Îs cel mai bun tovarăș al lui dintr-o viață întreagă.
Uite-așa mă bate pe mine Ăl de Sus, pen’c-am făcut mișto de niște moșnegi oligofreni în detrimentul amuzamentului vostru.

Învățați la TIMP.
‘VĂ-N PULA MEA de senili.

7 răspunsuri la „Povești bucătărești

  1. kOoDoO 27/08/2009 la 11:02

    =)) Ma, ieri cand mi-ai zis asta pe bune de nu era sa trosnesc niste pizza de pereti cand am pufnit in ras. Deci omul a vazut niste dovezi clare de prostie, luati-l usor 🙂

  2. Ciresica MaMeMiMoMu 27/08/2009 la 11:05

    trebuia sa te duci la cursuri pentru zidari. acolo sigur invatai care sunt proprietatile carnii =))

  3. Învăţătorul 27/08/2009 la 11:19

    =)) Da, dar nu mă învățau cum să o porționez și cum s-o prepar. 😉

  4. Hubba Bubba 27/08/2009 la 11:54

    Si io re’ sa fac un curs de bucatar ca o sa-mi dea barbatu’ cu oalele-n cap cand m-oi marita. Dar daca dau de genii cum ai dat tu, o sa ma simt mica si pricajita si nu vreu[-( :))
    Nah vezi ca se poate s-avem articole provocatoare de hohote de ras?
    Multam’ de piesa, ii tare faina:>:>

  5. Învăţătorul 28/08/2009 la 13:26

    No, vezi că ai găsit un avantaj în a te mărita cu mine? 🙂 Nu-ți dau cu oala în cap 😉 Promit că nici nu ai să intri în bucătărie. :)) Decât poate pentru mâncat :->

  6. Hubba Bubba 28/08/2009 la 16:14

    Ok, acum vrei sa afli si restul listei? Sa vedem ce bifezi si ce nu?:))

  7. Învățătorul 28/08/2009 la 19:09

    Da. Dă restul listei 🙂 😛

