Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Azi

Azi, iar nu am chef de nimic. De fapt, niciodată nu am chef de nimic. Nu găsesc motivația necesară nicăieri.
Azi sunt ca hamburgerul între tampoane, deprimat ca o femeie cu abdomenul în valuri. Dimineață eram atât de adormit încât mi-am fracturat o unghie cu dislocare de jeg. (Țeapă, aveam unghiile tăiate 🙂 )
După alte zeci de C.V.-uri depuse în ultimele 2 săptămâni nici un interviu. În ediția de azi a ziarului local „Deșteptarea”, era un anunț pentru postul de șofer (cred că pentru Columbeancă :-> ). Am și ediția de ieri, de week-end și ieri nu era anunțul. La ora 9:30 job-ul era deja ocupat. Cum mm să fie deja ocupat dacă abia s-a răcit cerneala pe ziar? Nu-l mai da, nu spune că e ocupat. Minte-mă în pizda mătii, că te mint și eu. Nu veneam să lucrez la tine 12/24 pentru 700 RON/lună, dar măcar îmi alimentai pe săptămâna asta speranțele. Nici prostituție nu mai poți să faci. Locurile sunt deja ocupate. E ca la cinema. Dacă vii la timp prinzi locurile mai bune dacă nu stai și belești ochii pe pereți precum cosmopoliții la Turnul Babel. Le-ar trebui și lor o terasă. Să se mai răcorească și trecătorii și să se delecteze cu niscaiva pocitanii, urătănii, lighioane ce trăiesc pe sub curtea omului.

Scârbos…

Vreau să fac politică…Acest far călăuzitor al imoralității și lupânar a machiavelismului politic exacerbat,
din dorința de a face bani, ne va duce ca pe niște vaci proaste (Scuzați pleonasmul) la vânzare.

Later Edit: Au înnebunit salcâmii 🙂 .
P.S.: Am două note-book-uri de vânzare, noi nouțe. Care dorește?

8 răspunsuri la „Azi

  1. Hubba Bubba 07/09/2009 la 19:00

    Poate maine ai mai mult noroc. Pana atunci, bucura-te de timp liber si leneveste. Chiar daca bate vantu’ afara si-n buzunare.

  2. Învăţătorul 07/09/2009 la 19:07

    Ție ți-e ușor să vorbești :). Când am bani sunt ca euglena.
    Concluzie: Nu sunt mixotrof

  3. Ciresica MaMeMiMoMu 09/09/2009 la 08:49

    lasa bre ca o sa iti vina si tie randul sa lucrezi pentru patrie si atunci sa vezi ce dorinte pe tine de a sta ca o leguma fiarta in pat 12 ore 😀

  4. puppetsonastring 09/09/2009 la 11:08

    mie imi spui….ca si eu mmuncesc zi de zi cautand joburi :)) si nimic bai nimic!! O sa ma transform intr-o psihopata in curand,ca asa sunt satula de nefacut nimic….

  5. Învăţătorul 09/09/2009 la 11:14

    Welcome to my club! 🙂
    @ciresica: dupa 5 luni de nefacut nimic si lucrat ca zilier sau stat acasa cautand job-uri iti zic eu ca numai de munca iti vine si de stat nu. 😉
    Am lucrat ca zilier la montat termopane si la o firma de internet unde am lucrat inainte si nu-mi venea sa cred ce energie aveam. 🙂

  6. kOoDoO 09/09/2009 la 13:20

    Lasa wa. Eu am job si tot nu am bani de tigari. Macar tu shezi acasa bland si ti-o freci la caldura. 🙂

  7. puppetsonastring 10/09/2009 la 11:37

    eu s-ar putea sa-mi gasesc ceva….pray for me 😀

  8. Învăţătorul 10/09/2009 la 14:01

    Good luck Silvia. 😉

