Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Firmitura vieții

În ultima perioadă am observat că blogosfera e în pană de idei/subiecte. Bag de seamă că trece și ea printr-un val de criză. E scump și ilegal să-ți pui neuronii la muncă forțată, la produs.
Multe lucruri au început să mă dezguste până la oticnire… E abia începutul toamnei și lumea deja suferă de astenia de primăvară. :-S

Eram dimineață într-o bombă și așteptam la rând, să-mi procur nelipsita zeamă de ibric cu gust de zaț.
În fața mea 8 pulifrici cu „puf galben de gutui” sub/în/pe nas și bărbie, aveau o ședință de PIMP-uială.
Singurel subiect: cum să se învoiască toți de la oră și să-și ia și colega la întrunirea de DICK-storming. Of course, nelipsitul efect de turmă. Mai bine propuneau și profului și colegelor ca în timp ce vorbeau de Eminescu (aveau ora de LIMBA și literatura Română) să facă o orgie. PLM. Pe vremea când eram și eu/noi/voi ca ei ne grupam instinctual mai mult sau nu 2-3 băieți cu mai multe fete. (ca să ai de unde alege)
Acum e invers. E mai rău ca la ușile de la complexele comerciale mari gen „EUGEN”, etc. Nu văd farmecul „la poștă”. E ca și cum ai mânca din farfuria în care în prealabil au scuipat ‘nșpe inși sau ca statul la rând la budele publice. Cu cât mai mulți au trecut p’acolo cu atât mai greu e de „curățat” și de suportat mirosul.
Nuditatea e la modă, sexul e la modă.
Mi-aș da pula cu tot cu P.I.B.-ul aferent să scot niscaiva bani din publicitate, căci și așa e criză și nu ne rămâne decât de belit ochii la pulă. Vorba aia: bani pula, muncă pula…mâncare se mai găsește. 🙂
Nașpa că eu sunt mai conservator din fire, pudic și f. romantic. 😀 😛
Îmi surâde ideea de a-mi împrăștia sămânța unică cu multe dintre domnișoarele adepte la independeța sentimental-sexuală, dar câteodată (de f multe ori) prefer să rămân la stadiul de idee/fantezie.
Vorba aia: „O labă la vremea ei e mai bună ca 10 femei!”. Skepsis-ul e că intră în contradicție cu: „Dulce-i apa nu-i ca vinu’ și nici laba ca vaginu’ „!

E greu să duci o viață cumpătată și împlinită plină de mofturi. De aceea mă dau exemplu pe mine. 🙂 😉

15 răspunsuri la „Firmitura vieții

  1. albastra 18/09/2009 la 15:08

    urla modestia la tine, ca si la mine :))
    in alta ordine de idei, ma simt tare batrana si depasita, cand ma uit in jur, la copii de 15-16-18 ani si ma trezesc murmurand: pe vremea mea, nu se facea asa, nu ne imbracam asa, nu ne impuiam ca niste paparude.
    mno… ce parinti au copchii astia?

  2. Învăţătorul 18/09/2009 la 15:47

    chiar sunt modest….dar nu azi 🙂 .
    pai ori sunt prea busy cu implinirea lor profesionala ori sunt prea dezinvolti.
    later o sa povestesc o intamplare, 2 mai multe funny cu copii atomici. 😀

  3. albastra 18/09/2009 la 15:58

    de abia astept sa`mi povestesti, am si eu fo` 2…
    si da, si eu sunt modesta de felu` meu.
    daca vrei, si`ti e mai usor, pentru ca mie imi e, ai id`ul meu pe blogul meu, la despre,sau contact, nu mai stiu cum se chema pagina exact, si te astept la taclale 😀

  4. albastra 18/09/2009 la 15:59

    * am fo` 2 intamplari de povestit, n`am fo` 2 copii atomici :))

  5. Hubba Bubba 18/09/2009 la 23:22

    Bai, desi ii bine scrisa treaba, ma ingrozezte oarecum articolu’, nu-mi place, nu vreau sa mi te imaginez gandind chestiile mai sus scrise. Zau. Iui. Nu ma pune sa argumentez. Nu insista. Mnoh, ceaules baules.

  6. Învăţătorul 19/09/2009 la 02:22

    No. Nu stiu ce te ingrozeste, ce te sperie. Articolul e juma pamflet juma pe bune si restul inventie.

    nu insist daca vrei tu. no me importa, dar care-i treaba cu ceaules baules?/? /:)

  7. albastra 19/09/2009 la 10:18

    da…chiar asa… care`i treaba cu ceaules baules? =))

  8. Hubba Bubba 19/09/2009 la 11:44

    Nu stiu, am auzit-o-n telenovele:))) Glumesc, n-ati auzit de ceaules baules?:)) Habar n-am de unde-i.

  9. Învăţătorul 19/09/2009 la 13:06

    Pana la urma care-i treaba cu ingrozitul? 🙂

  10. joschilotii 20/09/2009 la 02:15

    Ne cam dăm în stambă?…Oricum mi-a plăcut greața ta „la poștă” 🙂

  11. Învăţătorul 20/09/2009 la 02:17

    Welcome…
    Cu ce să mă dau în stambă??? Mă bucur că ți-a plăcut.

  12. joschilotii 20/09/2009 la 02:46

    🙂 🙂 🙂 Mult de tot mi-a plăcut! NU-ți răspund la provocare 🙂

  13. Învăţătorul 20/09/2009 la 13:20

    Ei nu răspunzi. 🙂 Ce ai de ascuns? 😀

  14. ana-maria 21/09/2009 la 13:15

    simpatice zicalele/proverbele , da’ pe bune daca le-am mai intalnit sub forma asta 🙂

  15. Învăţătorul 21/09/2009 la 13:30

    Cum adică sub forma asta? 🙂 😀

