Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Omul de servici

Uite piesă:

Sună bine, lălăiala e ok, mno, băh dar versurile îs de 2kt.
Minimal E-mu-ist (internaut version). Pana mea, cum poți să scrii o poezie/versuri de genul: „Sunt bucuroasă pentru tine pentru că plângi după mine”. Cât de retard poți să fii să scrii așa ceva, dar cât de retard poți fi ca și producător să lași asemenea porcărie liberă.
Și te mai întrebi de ce e deprimată societatea asta. E-mu-iștilor gura-n pula mea!
Puțină organizare vă rog! E a ‘nșpe-a oară când vă dau mU.E! Puțină condescendență vă rog.
Mai luați și de la alții!

Anunț: săptămâna viitoare când termin cursurile și intru în practică voi deschide o secțiune specială să-i zicem cu Secretele Bucătăriei! 😉 😛 Până atunci baftă și … make love not peace. 😀

Later Edit:

=)) Foarte tare frate. Mi-am adus aminte de o piesă tare. GOANGA frate. =))

No, aiurea, nașpa, cam nasol.
Guys Goanga aia cu „Salut băieți” de la final, este că-i bună bucata???? :))
Dacă zici „NU” du-te-n baie după ușă și termină ce făceai când te-am întrerupt cu postul! 😛 😉

Dedicație de la Koodoo(let’s):

Un răspuns la „Omul de servici

  1. kOoDoO 21/09/2009 la 23:55

    Normal ca e bucuroasa, ii demonstreaza prin boceala de minotaur ca tine la ea si plange ca un prost dupa fleasca ei. Doar ca ea nu constientizeaza asta si,deci,in concluzie,revenind e o proasta care se simte bine cand ii spune el mintind la telefon ca smiorcaie dupa ea.
    Mai luati si de la mine, ca mi-am revenit. 5 minute pauza pare un secol.
    Ma pisam?!

