Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Suntem drogati sau muncitor?

Băh. E pe toate posturile TV, radio, internet și pe buzele tuturor.
Se legalizează prostituția și drogurile.
Am firmă, sper să-mi pot deduce cheltuielile cu facturile de pe curve, sau droguri. Sper că se trec la diurnă. 🙂
No, dacă vrei să-ți faci bordel, în ce cod C.A.E.N. se încadrează? Vânzări cu amănuntul, pregătirea semințelor, exploatare forestieră, fabricarea brânzeturilor sau poate fabricarea cauciucului???
Firma mea nu e plătitoare de T.V.A, dacă în cazul în care firma lor este, cum se plătește T.V.A-ul la ele??
Pe serviciu prestat, pe limbă dată, pe Produsul „Venit” Brut?
No, oare or să fie și reduceri, promoții?
Precum cele de la deodorante la 2 șnițele bătute primiți un „ochi maro magic”, sau la spălătoriile auto: la 5 spălări manuale primiți o boală de mână.

BTW, mai sus am adăugat o secțiune, poate nu e interesantă pentru toți. 😀
La final vă zic doar că, ne ducem dracului….încet dar sigur. 🙂

12 răspunsuri la „Suntem drogati sau muncitor?

  1. kOoDoO 23/09/2009 la 20:56

    Stai sa vezi ce le caca mintea. Toate prostiile o sa le integreze in CAEN, numa’ sa-ti dea gadaoala factura pe cat smahoz i-ai slobozit pe fata.
    Da’ ea cat sta la mine in masina si mi-o suge, nu se pune ca spatiu inchiriat? Nu tre’ sa-mi plateasca chirie cumva? Uzura masinii, curatenie la locul de munca, protectia muncii…oare cum se face protectia muncii la curve? „Purtati mereu casca de protectie in zone periculoase”.
    Suntem drogati sau muncitori? Nu frate, suntem curve toti.

  2. Învăţătorul 23/09/2009 la 21:02

    Drogați sau MUNCITOR. 🙂
    :))) La curve tre’ să le facă PSI-ul. Cauciucurile cică-s ușor inflamabile.
    Băh, eu nu-s curvă.
    Ai grijă cât ceri pe spațiul din mașină să nu care cumva să te exploateze în regim de francisă. :)))

  3. d3vilbabe 24/09/2009 la 04:42

    eu din toata treaba asta am retinut o singura treaba: se legalizeaza drogurile usoare! ca de curve nu prea-mi pasa, cum zicea si koodoo, curve suntem cu totii, tre’ sa fii prea prost si „insipid” ca sa ajungi sa platesti una sa i-o tragi.
    va dati seama ca expresia „o curva care munceste la negru” o sa capete un nou sens?!
    dreqului, daca mai scriu fantezii pe blog o sa vina astia sa-mi ceara tva .

  4. Învăţătorul 24/09/2009 la 14:09

    :)))
    O să lucreze la negru și în medii insalubre. Parcă văd că o să primească și spor de rușine, de noapte etc.

  5. Hubba Bubba 25/09/2009 la 00:07

    Eu sunt de acord cu legalizarea prostitutiei. Punct.

  6. Învăţătorul 25/09/2009 la 01:05

    Dai de bănuit… 🙂

  7. Hubba Bubba 25/09/2009 la 11:54

    Mda, ma gandeam eu:))
    Bai…gandeste-te putin. Sunt oameni care nu au timp/indemanare/bla bla sa-si faca curat. Isi pun o menajera. O platesc, da?
    Sunt barbati care nu pot convinge nici in ruptul capului o femeie sa se culce cu ei. Sau nu o pot convinge sa faca sex anal. Merg la prostituate, platesc, pa. E pur un serviciu. Mi se pare normal. Desi cred ca si daca s-ar legaliza prostitutia…ale noastre romance tot la sosea vor sta. Pentru ca nu-si vor dori sa piarda timp facandu-si analize[banuiesc k vor fi obligate], nu vor dori sa-si plateasca impozitele s.a.

  8. Hubba Bubba 26/09/2009 la 16:33

    Iti dadusem un comment aici:-s

  9. Învăţătorul 26/09/2009 la 16:37

    pai uite-l mai sus….ce alt comment ai lasat? 😕

  10. Hubba Bubba 26/09/2009 la 18:40

    Am lasaaaat comment in care imi exprimaaaaam puncu’ de vedereeeeee. Sigur nu-i la spam? E posibil sa fi folosit un limbaj obscen:))

  11. Învăţătorul 26/09/2009 la 20:17

    Nu-i ma! Serios. Nu intra la spam din cauza vocabularului obscen 😛

  12. Hubba Bubba 27/09/2009 la 11:37

    Uite-l ma, acolo sus, mare lung si lat:))
    Ce voiam sa zic…la mine intra la spam daca contine cuvinte obscene, ca l-am dresat bine:P

