Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Ce-ți doresc eu ție…

„Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,
Ţara mea de glorii, ţara mea de dor,
Braţele nervoase, arma de tărie,
La trecutu-ţi mare, mare viitor!”
Așa plângea una din figurile marcante ale Europei, mai ales a românilor!!! Ne căcăm pe noi de figuri și ne batem pe ciolan. Promovăm sex, incultură, violență în masă și ne batem joc de noi.
Din cauza lipsei acute de timp și interes pentru TV, am decis să îmi arunc ochii pe internet peste câteva tabloide și trust-uri mass-media. Am rămas oripilat de direcția spre care se îndreaptă țara noastră, nepăsarea celor celor mici, indiferența și incompetența ălor mari. Mi-a sărit și somn și foame…sunt indignat, nervos și-atât!
Poftiți de vă uitați dacă nu ați văzut!!!!
Nu trebuie să faceți nimic, ci doar să închideți fereastra dacă vi se pare neinteresant și dacă totuși vi se pare interesant luați-vă o bere și trântiți popcorn în voi în timp ce savurați Discovery Channel.
Doresc și dăruiesc de la mine multă muie ignoranților.

Click Aici!

2 răspunsuri la „Ce-ți doresc eu ție…

  1. ionutz 20/10/2009 la 21:18

    mda…in Romania se poate orice….

  2. saychese 23/10/2009 la 22:08

    ce doresc eu dulcei romanie….. Minte, muuuulta minte…..

