Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Oboseală, dor, plăceri…

Pic. Ca un fulger mă trezește, picătura cea din ploaie ce-ți îngână numele.
E 5:42. S-a oprit. Din cer nu cade, nici un fel de lacrimă.
Revelație supremă, într-un strop ce freamătă: a plecat, s-a dus de-odată –
Abisala suferință și plăceri satisfăcute, în exces și rătăcite zac în buncăre răcite,
negre mici întunecite și cu iz de patimă.

Felicitări mie din partea prietenilor și a mea! Amu’ mi-s bucătar. 😀
Acesta a fost preparatul, cu care mi-am susținut partea practică 😉 : File de Pangasius cu sos Meuniere si garnitură de orez(NU pilaf.)! Poftă Bună.

2 răspunsuri la „Oboseală, dor, plăceri…

  1. Se stie el 27/01/2010 la 02:18

    din cate stiu eu pangasius e crescut in mlastinile din Vietnam. Nu vreau sa ti stric pofta dar conditiile sunt putin spus infecte. De ce crezi ca e doar file si fara piele?

    In plus contine f multe toxine. Da un search pe google „pangasius toxic” sau intra aici si citeste si comenturile

    http://www.dietmindspirit.org/2008/01/30/why-you-shouldnt-eat-this-fish-pangas-pangasius-vietnamese-river-cobbler-white-catfish-gray-sole/

  2. Învăţătorul 27/01/2010 la 10:25

    Nu mi-ai stricat nici o pofta de nimic. 🙂 Stiam!!!
    Nu neg/contest link-ul trimis de tine si ce scrie acolo. Dar daca am lua in considerare tot ceea ce auzim, ar trebui sa nu mai mancam nimic, niciodata. Probabil ca din moment ce e dat spre consum, nu contine atat de multe toxine, sau mai stiu eu ce porcarii. 😉
    Unul din motivele pentru care am pregatit pangasius, e pentru ca a fo’ mai ieftin. La mine e criza acum si nu-mi permit sa ma lafai in bani… Still, mersi de info!

