Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Fără titlu, noimă

E 6:42 și -7 gr afară. Coafura rezistă, sufletele gârbave și cârpite ale trecătorilor, atârnă. Priviri nedumerite, scrutează rușinos în neant, în căutarea zâmbetelor și râsetelor de odinioară. Vântul poartă pe buzele tuturor șoapte de disperare, pașii repezi și trupurile îmbâcsite se pierd și ele in mulțime, mulțimea vidă.
Shhht! Ascultă. Fulgii spun povestea Universului, precum Demostene elogia faptele trădătoare ale lui Eschine, în „Asupra coroanei”.
Eu urăsc zilele de luni,… marți, miercuri, joi și zilele când mă cert cu cineva de’am’p_lea.
Aș vrea să mă mut la unul din polii geografici, beneficiind de căldura de la tropice și să treacă zilele ca anul și anii ca zilele …
Post și abstinență. Am zis, am specificat!

P.S.: Ziua de Vineri îmi place, e singura zi din săptămână care e Mare. 😉

Comments are closed.

