Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Stiu, doar despre si ce nu vreau….restul imi sunt destinate, asa cum sunt sortit sa fac lucruri marete!

Dragilor,
pe aceasta cale anunt ca ma retrag din viata public/privata a voastra si a mea.
Nu mai vreau sa stiu de nimeni, de nimic. De mult am vrut sa fac acest lucru, dar abia acum a sosit momentul.
Putini veti intelege de ce sau cum. Ceea ce-mi ofera unii imi displace sau nu ma duce nicaieri, ba mai mult ma provoaca.
Am degete la 1 mana, sa spun cati dintre voi m-au ajutat, inteles, au fost alaturi de mine sau etc.
E funny sa fii si emo :)))
Eu stiu si am inteles de ce si daca ma retrag nu vad ce rost are sa va spun! 🙂 Descoperiti.
Nu stiu ce sa cred despre faptul ca intr-un fel sau altul doresc o EA, tot intr-un fel sau altul, intr-o forma sau alta o am sau nu, dar nu inteleg cum si ce Doamne iarta-ma!, fac sau spun ca le alung.
Doar … 3 „mi-au dat papucii” pana acuma, dintr-un sir nu foarte lung sau demn de luat in seama.
Azi nu, dar de maine acesta v-a fi un blog/jurnal privat.
Am incercat si viata personala si profesionala si nu le pot mentine pe amandoua.
Poate ea ar fi putut sa inteleaga, dar nu ar fi vrut/acceptat. Cred.
Sau poate ca mi-ar fi mers viata profesionala si cealalta nu.
Cert este ca „you can’t have one without the other”. Echilibrul in natura si Nemesisul 🙂

26 de răspunsuri la „Stiu, doar despre si ce nu vreau….restul imi sunt destinate, asa cum sunt sortit sa fac lucruri marete!

  1. artificiality 16/02/2010 la 14:01

    http://artificiality.wordpress.com/2010/01/29/disconnect/
    Ţi-am luat-o înainte cu doar câteva zile. Dispariţia totală însă nu e deloc prielnică. Atât timp cât făcând un lucru atât de simplu îţi poate aduce o împăcare, fie ea şi de câteva minute pe zi, eu te sfătuiesc să nu renunţi. Încearcă mai întâi să înţelegi mecanismele care te-au adus la această nevoie, şi suprimă ceea ce nu-ţi foloseşte.

  2. kOoDoO 18/02/2010 la 14:12

    Si credeam ca eu sunt extremist. 🙂

  3. Învăţătorul 18/02/2010 la 21:59

    Cred ca da. nu prea mai am chef de nimic.
    Nu mai vreau sa-mi pese de nimeni…cred!
    Prea multe greseli intr-un timp foarte scurt si de obicei ajung sa ranesc dupa ce creez un fel de dependenta.

  4. artificiality 19/02/2010 la 14:05

    E perfect normal 🙂
    Eu zic să nu fugi de ceea ce eşti şi ce faci, mai degrabă să încerci să înţelegi de ce faci asta. Eu personal aplic asta de câteva luni încoace şi am reuşit să-mi stârpesc multe obiceiuri negative.

  5. Învăţătorul 19/02/2010 la 14:22

    Asta am facut si fac in continuare :).
    Deocamdata vreau sa stau locului… o perioada cel putin.
    Ms de sfaturi artificiality 🙂

  6. Anca Hotineanu 04/03/2010 la 17:29

    Tind să cred că încă nu te-ai maturizat îndeajuns. O să-ţi treacă.
    Vezi că ai scris „v-a fi”…. Gravă greşeală!

    • Învăţătorul 04/03/2010 la 17:33

      Aha. Dacă spui tu! 🙂 😉
      Că tot e vorba de maturitate, poate îmi eSplicaţi şi mie cum măsuraţi voi femeile gradul de maturitate şi ce competenţe profesionale aveţi în acest domeniu.
      Nu e gravă deloc greşeala, pentru mine.
      Probabil pentru tine, dacă nu ai înţeles de ce e „v-a fi” şi nu „va fi”! 😉

  7. Semafor 07/03/2010 la 00:23

    Pun pariu ca daca le-ai intreba pe cele care s-au departat ce anume a dus la asta nu ar sti sa-ti raspunda. Cand simti ca alungi un om de langa tine ar trebui sa stii ca se pot intampla doua chestii: ori esti prea mult fata de ceea ce vrea acel om, ori esti prea putin. Acum ca ti-am frunzarit tot blogul, eu as tinde catre prima varianta in ceea ce te priveste.

    Mi-a soptit o vrabie guraliva ca ai doar 24 de ani. Pana pe la 94 ai sa mai adaugi pe lista inca vreo doua pe langa alea trei care ti-au dat papucii. Important e sa le poti incadra tot in categoria „nu foarte demn de luat in seama”.

    • Învăţătorul 07/03/2010 la 11:04

      Mno, ai dreptate, desi stiam asta inainte sa o fac. 🙂
      Nu conteaza varsta care o am eu, deceptiile ma ajuta sa accept lucrurile rele asa cum sunt si de cele bune sa ma bucur la maxim. 😉
      […]
      PS: Welcome! Ti mai astiept p-aci! 😛

  8. Semafor 07/03/2010 la 15:20

    „deceptiile ma ajuta sa accept lucrurile rele asa cum sunt si de cele bune sa ma bucur la maxim.”- bine gandit!
    si bine te-am gasit si aici. Cu siguranta am sa mai revin.

  9. Învăţătorul 07/03/2010 la 15:33

    Cu siguranta am sa te mai astept! 😛 🙂

  10. kOoDoO 08/03/2010 la 15:11

    Mai astepti ma?

  11. Învăţătorul 08/03/2010 la 17:57

    :)))) Nu bah. A venit, ea e aleasa inimii mele!
    Astept sa vad daca si ea vrea… 🙂

  12. Semafor 09/03/2010 la 08:39

    Hmm… Deci de aici a inceput totul. Koodoo sa fie nasul 😆

  13. Învăţătorul 09/03/2010 la 09:41

    Nu chiar de aici, dar cu siguranta el o sa fie nasul! :))) 😛

  14. kOoDoO 09/03/2010 la 11:03

    I iz Godfather. Amu sunt 2 teorii cu nasii :
    1. Tre sa-mi pupati mana.
    2. Nasu’ tre sa testeze mireasa (my fav!).
    Ramane la latitudinea voastra.

  15. Învăţătorul 09/03/2010 la 11:10

    De pupat mana ti-oi pupa-o daca asa cere traditia! :))
    Cat despre incercat, bifezi in casuta CHECKED si zici ca e testata 😉 😛 Aici nu-i aprozar…

  16. kOoDoO 09/03/2010 la 11:29

    Daca nu e aprozar, atunci in fata carei cladiri voi fi asasinat? Ce dracu ma, n-ai vazut Godfather? =)))

  17. Semafor 09/03/2010 la 11:42

    @ Koodoo: Ai omis a treia teorie: Nasul sa-si gaseasca nasa, sau daca o are sa anunte data nuntii. 😛
    Ce presupune testul? Stiu sa dau cu var, sa folosesc bormasina, faiul, pistolul de lupit, inlocuiesc tevile de apa si de la instalatia de incalzire, si imi place si postura de electrician. Mai e nevoie de testare? 😆

  18. Învăţătorul 09/03/2010 la 11:55

    @semafor: repara-mi si mie alternatorul la masina! :))
    Si centrala de la servici! 😀 Nu am caldura… :))))
    Saraca secretara a inghetat de frig. :”>

  19. kOoDoO 09/03/2010 la 14:51

    O dat gauri in bluza deja?

  20. Semafor 09/03/2010 la 15:26

    La masina ma pricep doar la schimbat uleiul, bateria si fixat toba cand zornaie.:P
    Ce are centrala? Daca e vreo teava de inlocuit ma bag. Si daca e ca ingheata secretara, apoi las-o sa inghete si vin eu pe postul ei :))

  21. Învăţătorul 09/03/2010 la 15:30

    Pai imi zornaie toba, trebuie si aia reparata. 🙂
    Am reparat-o, daca pot spune asa, de fapt era inchis gazul pe casa scarii :)))
    Ce vecini de treaba avem.
    OOO, acum ii dau mail sefului si ii propun. 😛
    Vrei decont la transport/naveta? Sau te cazezi aici? 🙂

  22. Semafor 09/03/2010 la 15:47

    :)) Sa-mi deconteze benzina ca fac naveta. Asa imi exersez si eu talentul de Schumacher.
    Iar la toba s-ar putea sa ai nevoie de un colier de cauciuc. Eu asa am patit cu a mea, dupa ce am pierdut-o pe un drum de tara si am sudat-o la loc. Zornaia de ma lua naiba si pana nu i-am pus inelul ala nu a incetat.

  23. Învăţătorul 09/03/2010 la 15:49

    Eu trebuie sa o sudez in 2 locuri 🙂
    Tamponul de care zici tu, e la locul lui si e intact.
    Singura solutie optima e una noua. 😉
    Ce masina ai?

  24. Semafor 09/03/2010 la 16:02

    Pai zi asa dom’le ca vin cu aparatul de sudura 😆
    Am un renault clio symbol.

