Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Femeile fac fotosinteza…

E 13:52. Ma uit in lista de contacte si singurele persoane available/busy sunt faima tarii a.k.a. The Workers. 🙂
Dintr-o lista de 121 de fete, numai 1 e online, dar mobile! :))
De obicei in cele mai naspa zile, online sunt cam 70-80% online, azi la o temperatura de 5 grade si-un soare cat sa reziste coafura (Londa!!?? parca), fetele fac fotosinteza.
Cum numai ciupercile ies dupa ploaie si la vreme urata, asa si femeile ies din casa, numai daca e soare afara, arde ceva in casa (sau la Mall), sau vine RATB-ul personal la scara blocului (a se citi: BMW, AUDI, VW de la 5+. etc), sau …
Mai, mai, prea multi de „SAU/SI” intr-o singura propozitie.
Chiar e zi insorita si numai buna de umblat. NU prin Mall-uri la frecat luleaua si la mirosit besinile altora.
Ultima data cand am fost la Mall (nu din placere, ci cu treaba 😀 ), noroc ca spalasera elitele societatii pe jos, altfel nu puteai sa respiri. Inca se mai simtea un iz de picioare nespalate, parfumuri ieftine si transpiratie de criza.

P.S: Hai cu primavara! 🙂

42 de răspunsuri la „Femeile fac fotosinteza…

  1. Semafor 17/03/2010 la 15:01

    Blasfemieeee!Schwarzkopf Drei Wetter Taft nu Londa. Cum nu poti tine minte ce spune Heidi Klum… sau de fapt tie nu-ti plac blondele asa ca se explica neatentia ta. 😀
    Mai sunt(em) si unele care stau (stam) offline si rasfoim blogurile care ne fac cu ochiul. 😛

  2. Chocolate Follie 18/03/2010 la 21:18

    Asa e, asa e 😀 nu ne baga pe toate in aceeasi oala…sau altele merg la liceu pana la pranz si dupa baga sala ca nebunele! :-L portia de fotosinteza POATE si-o iau in week-end, dar trebuie sa se duca ele la RATB, ca nu au nimic personal la scara, ce sa faci…eventual merge si o plimbare cu 36’le, ca daca nu’s materialiste, n-au mashinutze 😆 c’est la vie!

  3. Semafor 18/03/2010 la 21:47

    Chocolate, ia hai sa ii bagam si noi pe toti baietii in aceeasi oala.
    Si mai sunt si unele care se lupta cu bilanturi financiare si contabile, cu germana (mama ei de limba alambicata) si cu alte activitati destinate pregatirii pentru sezonul caldut.

    • Învăţătorul 18/03/2010 la 22:02

      HA! :))) 😛
      Deci recunoasteti ca faceti fotosinteza.!!!!! 😛
      Unele o fac acum, primavara, altele la vara….
      Pitzipoancele snt cele mai versate, alea fac fotosinteza si la lumina lunii, sau pe intuneric, sub plapuma, la ceasul cu cuc fosforescent!!!!! =)))))

  4. Semafor 18/03/2010 la 22:12

    Pai da, facem primavara fotosinteza ca sa inflorim vara si sa avem ce fructe sa culegem toamna ca apoi sa facem conserve pe iarna 😛

    Si vezi ca ai uitat de lumnia neonului, a laserelor din club, a iphone-ului. Si la astea fac fotosinteza los pitis.

  5. Chocolate Follie 18/03/2010 la 23:38

    Nu uitati de solar, care deja incepe sa fie suprasolicitat 🙂 ca doar dragele de ele nu’si permit sa scoata nasucu’ afara nebronzate in luna martie 😆

  6. Raluca 19/03/2010 la 23:28

    La ora asta nici fotosinteza nu mai merge, asa ca o sa las aici un gand legat de postarile tale mai vechi, inchise opiniilor ca benzinariile din Texas:)

    Vrei sa iubesti si sa fii iubit? Mai citeste o data ce-ai scris despre tine si o sa gasesti raspunsurile acolo. Pana nu inveti ca fericirea vine din ceea ce dai, nu din ceea ce ceri, poti sa stai cu ochii in soare sa o astepti. Iar daca ceea ce ai scris despre tine e „numai adevarul si tot adevarul”, nu ai prea multe de dat, ci doar de cerut.

    q.e.d., din pacate…

    • Învăţătorul 20/03/2010 la 01:32

      Iti place sa faci complimente gratuite, intru speranta bagarii in seama? :)) Nu doresc sa-ti raspund in aceeasi nota discordanta, cu care mi-ai lasat comment. 🙂 Ca fapt divers cred ca din moment ce nu merge fotosinteza la tine, de aceea ai si crezurile tale, insipide. 😉
      Caut sa dau mai mult decat mi se cere, neconditionat. Caut sa primesc cat mai putine recompense si le accept pe cele simbolice doar. Fericirea mea nu consta in ceea ce dau, ce primesc, ci in zambetul care-l „schitez, desenez” pe fata celor din jurul meu.
      Toti avem defecte si nu cred ca tu faci nota discordanta, sau nu te inscrii tiparului. Inainte sa te lansezi in afirmatii la adresa mea cunoaste-ma pe mine, nu textele si aberatiile mele de aici. 😉 Have fun si sa fii iubita!

  7. albastra 20/03/2010 la 16:09

    poate ca, cea care era online si mobila, era mobila ca n`avea placa de retea… zic si eu ^.^

  8. Învăţătorul 20/03/2010 la 21:31

    @ albastra: 😛 altfel cum? 🙂 Stiam!

  9. Raluca 20/03/2010 la 22:31

    Nu ma prind ce e cu complimentele, poate de la „insipidenie” mi se trage.
    Am mai citit o data comentariul si intr-adevar e mai dur decat as fi vrut. Iti datorez niste scuze. In ultima vreme mi se cam apleaca de acelasi tipar, cu „nu-mi cere nimic, trebuie sa se intample doar ce/cand/cum vreau eu, sunt egoist si-mi place” . La un moment dat, printre episoade tip, apare unul cu „dar eu de fapt sunt altfel si daca as da ce am in mine as face o femeie fericita…”
    Numai mie mi se pare ca ceva da cu rest?

    P.S. Daca tie iti iese fotosinteza noaptea, trebuie sa fii o persoana cu totul speciala:)

  10. Învăţătorul 21/03/2010 la 10:32

    @Raluca: aaaHahaha, n-ai inteles nimic?? Asculta VibeFM! 😉 Problema cu aplecatul poate fi din cauza spatelui, sau a genunchilor (daca stai pe coji de nuca??!!, sau in alte pozitii incomode.) Incearca sa incluzi si semnele de punctuatie cand mai citesti.

    P.S: Te bagi aiurea in seama si lansezi supozitii nefondate, plus de asta, mai inventezi si cuvinte! 🙂 Nu-i frumos… 😉

  11. albastra 21/03/2010 la 17:06

    ma gandeam sa nu avem dubii in privinta asta ~.^

  12. Raluca 21/03/2010 la 18:08

    Vehementa unui raspuns inseamna de cele mai multe ori ca ai lovit intr-un punct care doare. Dar ce stiu eu despre tine, decat niste texte de pe blog? Putin mai mult decat tu despre mine, din 2 comentarii:)
    N-a inventat nimeni cuvinte in preajma ta? Inseamna ca esti tanar…

    Gata, ma opresc sa nu declansez un nou val de indignare demna care nu raspunde in note discordante.

    Sa fii iubit si tu, ca toti avem nevoie.

  13. Învăţătorul 21/03/2010 la 18:38

    @albastra: 😛 Dubii in privinta placii de retea sau a mobilitatii? 😛 …

  14. albastra 22/03/2010 la 14:49

    ei uite ca la asta n`am sa`ti raspund, si am sa te las sa fii curios 😀

  15. Învăţătorul 22/03/2010 la 15:30

    Nu pot fi, curios zic, pentru ca patesc ce-a patit si pisica… 😛
    O sa imi dau cu presupusul despre amandoua… si vedem ce iese apoi! Eu oricum nu am dubii 😀 :”>

  16. Anca Hotineanu 22/03/2010 la 17:47

    Sincer, nu ştiu prin care cercuri umbli de dai numai peste astfel de specimene. 🙂

  17. Învăţătorul 22/03/2010 la 17:49

    @Anca: cu cine si despre ce vorbesti? 🙂

  18. kOoDoO 22/03/2010 la 21:54

    „Dintr-o lista de 121 de fete, numai 1 e online, dar mobile!” – concluzie : toate fetele se asteapta ca „the workers” sa aduca banii in casa. Materialiste, incotro se indreapta societatea asta?
    Iar umbli in cercuri circumscrise?

  19. albastra 23/03/2010 la 11:04

    …vorba pleaca

  20. Învăţătorul 23/03/2010 la 11:06

    Vreme trece, vreme vine,
    Toate-s vechi si noua toate;
    Ce e rau si ce e bine
    Tu te-ntreaba si socoate;
    Nu spera si nu ai teama,
    Ce e val ca valul trece;
    De te-ndeamna, de te cheama,
    Tu ramâi la toate (albastra). 😛

    …si asta va trece! 😉
    Vorba si vremea zic.

  21. albastra 23/03/2010 la 11:08

    fromos, ce sa zic, fromos.data viitoare sa zici cu intonatie

  22. Învăţătorul 23/03/2010 la 11:10

    Promit sa-mi aduc si papion/cravata de pionier… alea, alea. Intru slava democratiei si-a persiflarii mentalului colectiv, pagan. :)))))

  23. albastra 23/03/2010 la 11:12

    asteptam, zic, cu interes si nerabdare

  24. Învăţătorul 23/03/2010 la 11:14

    Ah!, la naiba in puii mei…
    Ce oameni, cum ma las eu asteptat. 😀

  25. Hubba Bubba 23/03/2010 la 13:43

    Hai, hai cu primavara, pana-n deal la Marioara :))

  26. zbuff 23/03/2010 la 15:16

    Nu am mai fost la Mall …din decembrie. Si atunci chiar era necesar. Cat despre masinile din dotare ale baietilor, nu pot decat sa ma apar si sa zic ca am doua picioare . Si nu, nici eu nu astept ca „the workers ” sa faca tot. => nu toate femeile sunt la fel;)

  27. albastra 23/03/2010 la 16:55

    ma amuz teribil la fiecare duduie care tine mortis sa puna punctul pe i si sa spuna ca ea nu asteapta sa…. ipotetic vorbind, dar, pun pariu ca nici una din ele nu ar suferi prea tare, si nu le`ar deranja prea mult, daca ar fi ipostaza spusa de tine
    iar tu… nu faci decat sa demonstrezi ca esti misogin… intr`o oarecare masura 🙂

  28. Învăţătorul 23/03/2010 la 16:59

    @albastra: there she goes… !!! Trebe’ ca te roade ceva.
    PS: Si cu ce-ai masurat? 🙂

  29. albastra 23/03/2010 la 17:01

    nu ma roade nimic…
    nothing goes…
    hai nu fi un misogin ironic ca nu`ti sade bine 🙂

  30. Învăţătorul 23/03/2010 la 17:03

    Si tu stii asta pentru ca…. !!!???? (despre cu ce-mi sade si cu ce nu, mie bine, zic)
    Tot nu ai raspuns la intrebare… 😉

  31. albastra 23/03/2010 la 17:06

    stiu asta pentru ca uhm… sa ne gandim…poate pentru ca nu`i prima data cand iau contact cu tine sau cu blogul tau?
    uhm… cred ca am sa ma abtin, ca`i mai frumos si elegant asa 🙂

  32. Învăţătorul 23/03/2010 la 17:10

    Asa ma gandeam si eu. 😉 (de dragul contactului, gen)

    PS: nu vad unde era misoginismul in acest post, sau scriu prea subtil si pentru mine? :)))

  33. albastra 23/03/2010 la 17:12

    mai ai multe ironii? sau asta e the new you?

  34. Învăţătorul 23/03/2010 la 17:28

    Nici una, nici alta….

  35. kOoDoO 23/03/2010 la 22:05

    Nu-i mai da tu, gargarite! 🙂

