Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

****** alunga clientii

Another day has passed, and another one is yet to come, but not quite now.
Savuram o bere cu ilustrul, inegalabilul inefabilul Maestru Creator al Farselor si Glumelor din Neant.
Din multitudinea si similitudinea de idei, dorinti constante dar si inconsecvente s-a intrezarit o sclipire de geniu, intr-o ultima picatura de nutrienti pe baza de „hamei fermentat”:
[…]

******: N-am nici un chef sa ma duc. Daca urcam cu 30 de sec mai tarziu scarile era perfect!!
Teacher: Daca vine iar la tine la usa iesi si ii zici ca dormi. Sa revina maine 😉
******: Sper sa-mi puta picioarele, poate asa se simt si stau mai putin…
Teacher: Poate se simte prea mult si-ti scapa niste bani de un sapun macar.
******: Nu ca mi-am schimbat sosetele!!!
Teacher: De spalat sigur nu le-ai spalat. Le incalti inainte sa te duci la el! :))))))
[…]
******: Da, deci asa o sa fac. Daca tot nu platesc, macar sa-i fac sa se simta … prost.

Care mai doreste, care mai pofteste?
Am vrut sa dau numele, dar m-am razgandit. Multi il cunosc, multi nu il cunosc pe: „he who’s name should not be pronounced if you don’t want to have sex with him” (pentru fete)
Pentru baieti, …, e mai grele si e ceva de genul: „he who’s name should not be pronounced if you don’t want your girlfriend to have sex with him ” 😉
Be aware!!!

Later Edit: Referitor la cum refuza fetele din ziua de azi o combinatie, in loc sa spuna adevarul…
BULSHIT! 🙂
Pe langa acea replica celebra: „Nu esti tu de vina, esti cel mai de treaba, cea mai buna partida, CelCuPulaMaiMare, dar eu am probleme cu capul (si nu recunosc ca sunt mincinoasa, dar ma fut in draci)”, mai adaugam una: „am deja o relatie, nu ii acord prea multe sanse, dar as vrea macar sa incerc, daca nu va merge sau se intampla, e alta treaba vom vedea”, sau „abia am iesit dintr-o relatie si nu vreau sa mai insel si sa fiu inselata, asa ca ma limitez la a mi-o trage doar cu necunoscuti sa las impresia ca sunt curva”.

Finalul deja apoteotic:”o sa fii primul la care ma voi gandi!!!”.
Ca si cum ea chiar ar avea o lista de potentiali futaciosi, care aspira/tanjesc la „fanta ei roz”.
PLM, nu m-am inscris la asa ceva cand am iesit din mama si sa mor daca am sa stau sa astept precum donatorii de organe, sau aia care asteapta organe, pe o lista neconcludenta, intru’ slava Futaiului.
NU vreau sa ma fut draga, vreau sa ne „simtem” unii pe „altul”.
Sa batem la unisol, neconditionat din altruism pur, intru prea slavirea conceptiei de dragoste, iubire.

Mai scriu despre maine dimineata daca mai am chef! 🙂
PS: Raluca, abtine-te de la comentarii! 🙂

3 răspunsuri la „****** alunga clientii

  1. kOoDoO 31/03/2010 la 07:39

    I have a lot of lady problems. One day, I was on the phone with a chick and she said : „Tre’ sa inchid. Ma mai suna cineva sa facem un sondaj de opinie.”

  2. Pingback:Premiu! « kudu's blog

  3. Raluca 31/03/2010 la 22:45

    Shall be done. It’s your blog and your rules.

