Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Premii, lepse, urticarii si dureri de pantece :)))

Mult a mai scris si nu prea inteleg care-i spiru cu premiile si lepsele. O fi ca unii, care ieste, cauta sa vada daca sunt acceptati sau nu intr-o lume…iluzorie. Sau sunt eu putin iluzionist in dimineata asta.(sigur e de la imaginea dezolanta din spitale, unde doctorii fut vant si asistentele/asistentii plimba hartii ca sa para interesanti si ocupati, pe principiul: pupi in fund un sef sa fii un sef mai mic.) Enough with the talking, voiam sa mai scriu multe chestii dar v-as plictisi ochii (mintii)!
Nu mai dau premiul catre nimeni, pentru ca cei carora le-as trimite sigur l-au primit si ei la randul lor.(tot despre premiu vorbesc :))
Ii enumar totusi, ca asa e politicos 😀 : Kudu, Semafor(Ah, ce ti-as face de te-as prinde!!! :))) :D), Bubba (Sparks), Chocolate (care a tinut mortis sa-mi mangaie orgoliul :)) …), DiannaEmma (si ea e o draguta 😛 ) si catre Zbuff (gagica de gagica! 🙂 cu prima ocazie, ti-as testa nivelul de anduranta :”> 😀 ) si Albastrei (ca-i inginera mea preferata si mandria tarii totodata 😛 :* si-are un suflet mare), Leul de Oras (bine le mai analizeaza si el … si e de la LEU citire, ce mandru mi-s 😀 )

– Nu stiu de la cine exact am primit premiul, sau ce premiu este, m-am vazut trecut pe mai multe liste 😀
– 12 preteni n-am, pentru ca imi plac cativa si buni. Cam 4 ar fi la numar, exceptandu-i pe cei cu care am simpatii reciproce, „ele” cu care m-as combina cel putin 1 data, sau amicii dragi cu care as imparti mai mult de-o bere si-un colt de paine, intr-un birt.
– 10 lucruri care imi plac… hmmm e cam greu:

a) imi place sa vorbesc, sa comunic, sa glumesc exagerat de mult . 😀
b) imi palce sa dansez
c) imi place sa gatesc
d) imi place sa citesc
e) imi place si sexul, chiar daca prefer „dragoste”
f) imi plac oamenii pozitivi si altruisti
g) imi place sa conduc, fffff mult 😀
h) imi plac poeziile…
g) imi place arta, teatrul
h) imi mai plac si femeile inteligente (EXCLUSIV)
i) imi place sa fac si misto de altii 😀

Asta imi place, desi ar fi trebuit sa scriu muuuuuuult mai multe. Era mai simplu sa scriu ce nu imi place! 🙂
Atata stiu atat va scriu, deocamdata. Sa ne auzim la fel de fericiti si frumosi, precum sunt eu azi si intotdeauna! :-> 🙂

LaterEdit: Am uitat sa o mentionez si pe JosChilotii (fara de care, rar as mai beneficia de un orgasm intelectual :”> )!

35 de răspunsuri la „Premii, lepse, urticarii si dureri de pantece :)))

  1. albastra 31/03/2010 la 12:18

    valeu ce ne`ai periat pe toate :))
    :*

  2. Semafor 31/03/2010 la 13:11

    :)) I feel like a Fantastic Star. Croissantul zic. Parca pentru produsul asta era reclama cu ce ti-as face de te-as prinde.

  3. Hubba Bubba 31/03/2010 la 14:13

    Multumesc muuuuuult, esti dragutzel:> >:D<
    Da' mult ma mai porecliti voi, ma? :-w
    Si cat mi-s io de urata si grasa, is mai frumoasa si mai slaba decat Bubba SparXXX ala, da? :))

    • Învăţătorul 31/03/2010 la 14:26

      Nu stiu draga. Nu-mi pot da cu parerea, dar cu siguranta esti mai slaba si mai frumoasa si decat crezi tu! („..asta ti-o jur..”, parca asa era vorba unui cantec) 😛

  4. albastra 31/03/2010 la 14:47

    Let me get you high
    Let me get you low
    Let me get you home ,baby let’s hurry

  5. albastra 31/03/2010 la 14:52

    esti politicos :))

  6. albastra 31/03/2010 la 14:55

    cand nu esti putin misogin, ca sa ma citez =))

  7. albastra 31/03/2010 la 14:59

    n`am impresie proasta, crede`ma…

  8. albastra 31/03/2010 la 15:02

    nici negativa.

    • Învăţătorul 31/03/2010 la 15:13

      oki fetitza! 😉 🙂
      PS referitor la misoginism: cred ca avem definitii diferite asupra acestui lucru, intrucat nu ma regasesc in definitia asta.
      In fine. Subiectul cu misoginismul il consider ca fiind elucidat din partea mea, pentru ca toti avem dreptul la o opinie. 😛 😉

  9. albastra 31/03/2010 la 15:47

    n`am de cand sa te conving ca esti misogin… sau nu :))
    aia e doar parerea mea si atat. oricum, ceea ce conteaza e parerea ta, legat de atitudinea ta, iar daca tie nu ti se pare ca esti… poate am perceput eu gresit anumite chestii…

    • Învăţătorul 31/03/2010 la 15:58

      Daca vrei te pot convinge eu pe tine ca nu sunt! :))
      (desi tare curios sunt in legatura cu argumentele tale… in ceea ce priveste misoginismul meu 😕 :P)

  10. albastra 31/03/2010 la 16:01

    e ok :)) nu vreau sa ma conving nimic, m`am obisnuit deja cu tine si misogin, si nemisogin, citisem in link`ul de mai sus ca antonimul misoginului e afemeiat, dar nici afemeiat n`am sa te fac :))

  11. Învăţătorul 31/03/2010 la 16:06

    Partea asta: „, m`am obisnuit deja cu tine si misogin, si nemisogin,” n-a sunat prea bine!!! /:) 😕 si nici nu inteleg ce anume incerci sa transmiti. Zic „incerci”, pentru ca eu cu siguranta nu inteleg.
    Daca vrei sa fii subtila cu mine referitor la ceva anume, poate mutam discutia in alta parte (mess, tel) sau poate consideri ca sunt lucruri nespuse ce ar trebui clarificate in vreun fel.

  12. albastra 31/03/2010 la 16:14

    nu mai, nu incerc nimic.
    si nush cum a sunat la tine, dar ideea era ca, m`am obisnuit cu tine asa cum esti acum, si nici nu vreau sa`mi demonstrezi nimic. esti ok asa.

  13. Învăţătorul 31/03/2010 la 16:21

    Now, i don’t know what to think anymore. Should i love you or hate you? Anyway. Subject Closed. Mai bine asa. 😉

  14. albastra 31/03/2010 la 16:29

    […]
    One day is fine, next is black
    So if you want me off your back
    Well come on and let me know
    Should I Stay or should I go?

  15. Învăţătorul 31/03/2010 la 16:33

    You should Stay! 😉 :*

    PS: Faina piesa… mai lipsesc niste versuri! 🙂

  16. kOoDoO 31/03/2010 la 19:15

    Ce-aveti ma? Iar nu v-ajunge patu’ nuptial?

  17. Învăţătorul 31/03/2010 la 22:19

    Something like that! 🙂 Iar m-a alungat… si cica tot eu sunt de vina 😀 :))

  18. albastra 31/03/2010 la 22:49

    cand ma te`am alungat? ca nu ti`am zis nimic rau, sau de dulce…

  19. Învăţătorul 31/03/2010 la 23:28

    Vorba vine, vorba pleaca… 🙂

  20. miscellaneous11 31/03/2010 la 23:51

    Ca sa vezi cum alearga premiile prin blogosfera asta ;)). Interesante cele 10 lucruri despre tine. 🙂

  21. miscellaneous11 31/03/2010 la 23:56

    Nu, nu, doar ca … a ajuns si pe la mine, tot din mai multe parti ( mai exact doua ). Si mi se pare asa, haios cum „zboara” de`a lungul si de`a latul blogosferei. ;)) Eu daca scriu prea multe lucruri despre mine risc sa strivesc corola de minuni a lumii, desi am dezvaluit mereu cateceva din personalitatea mea in articolele pe care le`am scris. :))) E asa putin … sucit.

  22. kOoDoO 01/04/2010 la 07:00

    Stii ce ma enerveaza? Ca e un fel de cacat de award, creat probabil pentru purtatoarele de roz ale populatiei (adik pana mea, SUNSHINE AWARD!). Daca era pentru cineva ca noi probabil s-ar fi intitulat „Smelly Boots Award” sau ceva de genu’. Dar am vrut sa fiu simpatic cu partea feminina, ca stim ca unele sunt usor de pacalit si le place sa umble cu cioara vopsita.
    Facem ma si noi acolo o leapsa? „Veverita nebuna award”, pentru cele mai veveritoase, nucoase, dintoase si zglobii cunostinte ale noastre.

  23. albastra 01/04/2010 la 15:44

    @ kudu
    da ma, hit me with ur award.

