Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Misogin si Misandre

Ma simt nefericit pe o chestie, care incepe sa ma sacaie si deranjeze si vreau sa ma scot, sa ma apar. 🙂
Dupa un afront de „complimente” cum ca as fi misogin, tin sa fac niscaiva precizari, pentru care m-am pregatit cu sarg si constiinciozitate.

Asadar, am intrebat in prealabil vo’ 30 si ceva de tipe si tipese, care ma cunosc mai bine si cu care am schimbat mai mult de un simplu: „sal, buna, hi” etc. Da frate, cica sunt misogin. Nu-i asa ca la faza asta voi sunteti misandre? Asa intr-un gand la unisoN? :))

In afara de faptul ca fiecare dintre sexe s-a fript cel putin 1 data, multi dintre ei/ele nu fac nimic in sensul pozitiv al dezamagirii.

Initial a fost 1 singura tipa care a inteles si intelege despre ce e vorba mai exact (apoi mai multe, dar nu de 5) 🙂 😉

1. Da sunt misogin, cand vine vorba de anumite cirede de vaci, care cred ca 1 bucata de pulpa si-un chil de lapte, poa’ sa tina un bou la infinit langa prostia lor crasa.

2. Da, sunt misogin, atunci cand vine vorba de ingamfate, sau care habar nu au ce inseamna ironiile fine, glumele la duzina, sunt prea ocupate si interesate de propria persoana intr-un context multilateral.

3. Da, sunt misogin, daca atunci cand sunt sincer cu cate una imi intoarce replici gen: „WHATEVEEEEERRR!!!” sau nu intoarce deloc replici, pentru ca e superioara mie. (Uitati-va in pula mea si apoi creati-va o parere despre voi, daca asa se pune problema.) Le numar pe degetele de la o mana pe cele care m-au imbatat cu ele insele. Celelalte, nici macar n-au reusit sa-mi mentina interesul pentru mai mult de 5 minute.

4. Da, sunt misogin dar femeile adevarate, care merita sunt alea „urate si grase” pe care unii si
mai ales UNELE le blameaza si le „eticheteaza”, pentru ca stiu sa fie feminine.

5. Da, sunt misogin si pe mine ma face mai barbat asta, pentru ca nu va suport falsitatea si nu-mi vars balele peste piciorusele (semi)pure de virgine inchipuite.

Mare dreptate avea Leul de Oras. Problema e ca nu numai barbatii se ingramadesc la a face afirmatii nefondate, ci si femeile. Mai ales femeile…
Doar au cu ce, mai putin logica si argumente. 🙂
So, din multitudinea de fete, doar cateva au avut si cu ce sa argumenteze si nu in necunostinta de cauza, referitor la faptul ca sunt „misogin”.

N-ai inteles nimic? Asculta VibeFM! :))
Whateveeeeer! 🙂 😆

16 răspunsuri la „Misogin si Misandre

  1. miscellaneous11 01/04/2010 la 01:18

    Dar de ce iti pasa de ceea ce zic altii ? 🙂

  2. kOoDoO 01/04/2010 la 07:38

    Ba handicapat, daca 30 de fimei neimportante iti zic ca esti misogin, poate ar trebui sa nu iti mai bati cucu de ele =).
    Nu mai poti face o gluma in ziua de azi fara sa fii catalogat drept misogin. „Vaaaai, barbatii sunt porci si barfesc mai mult ca noi, hi-hi-hi, vai ce misogin!” zdreli-te-ar tiru’ pe trotuar. E ca un fel de tehnica de aparare cand nu ai nimic mai inteligent de spus, DECI! iti sugerez sa-ti innoiesti lista de contacte.
    citat de la pety catre mine : ce tare esti. ai asa un stil, poti sa-ti bati joc de cineva cat vrei ca nu se supara pe tine.
    BA! Fa o sortare si tu. Alea enteligente pune-le separat, eventual poti cere o parere, un sfat ceva, restul de plebe a prostimii ia si da-le massuri cu prezentari in powerpoint despre iubire. Ce dracu, tre sa-ti zic eu tot?

  3. Învăţătorul 01/04/2010 la 09:09

    Duca-se pe pustiu, ptiu ptiu ptiu!
    Vine ploaia si le spala! :)) (creierii sper)
    Acest post e unul ironic si o incercare haioasa de-a scoate in evidenta greselile unora… castorite.
    Cat despre partea cu prezentarile in PowerPoint, sincer mi se par atat de insipide si am ajuns la concluzia ca exact acea plebe de oameni si puzderie de gagici care vorbeste cu-atat mai mult si mai frumos despre dragoste si alte cacaturi de genul nu stie ce e aia. 😉
    PS: nu stiu de la ce m-am luat aseara, dar a trecut. 🙂

  4. Semafor 01/04/2010 la 09:37

    1.Misogin pe naiba! Realist si obiectiv poate.
    2. Legat de punctul 1. Am constatat ca tocmai bovinele despre care vorbesti tu au norocul de a tine langa ele unii vitelusi sau taurasi care cu siguranta merita mai mult decat ce le ofera ele, vacile zic.

  5. artificiality 01/04/2010 la 10:45

    Se numeşte criteriu de filtrare a prostiei, elegant spus. Lumea are mai mulţi idioţi decât molecule de oxigen pur, dar asta nu ne împiedică să ne asociem pe bază de asemănare. Grijă deci pe cine ai alături… 🙂 Prietenii pot şi sunt de multe ori o marcă directă asupra caracterului, dacă momentul permite imprimarea.

    • Învăţătorul 01/04/2010 la 11:16

      Corect. That’s what i was thinking the other days, and for the last few months back.

      Filtrarea si selectia naturala s-au finalizat cu ceva timp in urma. Acum suntem la procesul de verificare a calitatii si rebuturilor. :)))
      Da, intr-adevar, prietenii sunt o marca directa asupra caracterului, eu insa, inca mai sunt un mister pentru multi dintre ei! 😀

  6. albastra 01/04/2010 la 15:43

    1 sunt foarte obosita, deci e posibil sa lipseasca coerenta.
    2 in mare parte la cazurile astea ma refeream cand spuneam ca esti misogin.
    3 niciodata n`am afirmat ca esti misogin 100%, sau ca esti misogin cu toate femeile.
    4 unele femei parca cer ca barbatii din jurul lor sa fie misogini cu ele.
    5 sunt femei pe care si eu le urasc, cu toate ca sunt o feminista, prin felu` meu de`a fi.
    6 eu fac parte din categoria femeilor importante sau neimportante? 😀

  7. artificiality 01/04/2010 la 16:43

    Tu eşti importantă, evident 😀

  8. Învăţătorul 01/04/2010 la 16:43

    @albastra: din categoria celor FOARTE importante. 😛

  9. albastra 01/04/2010 la 16:48

    @ artifialy
    pentru tine sunt importanta?
    @ invatatorul
    ce sa zic… sunt magulita 😛

  10. zbuff 04/04/2010 la 00:01

    Unii barbati prefera, probabil din respect pentru sexul opus, sa se catalogheze ca fiind misogini(desi sunt uneori realisti). Adevarul e ca unele femei nu au nici 2 neuroni cand o discutie de genul ” barbati vs femei” se aprinde; in apararea lor, indiferent de afirmatie(sustinuta chiar si cu argumente solide de catre barbati), femeile catalogheaza barbatii ca fiind misogini sau porci & altele. E greu (pentru unele) sa se uite si in gradina proprie, iar abia dupa unele analize, si la vecin.

  11. joschilotii 05/04/2010 la 00:20

    Să vină poliția blogurilor! Misoginule! 🙂

  12. Hubbis 05/04/2010 la 16:20

    Eu fac parte dintre cele 30 si de fete/fumei care-au zis si care inca sustin ca esti misogin. Pen’ca esti.
    „Celelalte, nici macar n-au reusit sa-mi mentina interesul pentru mai mult de 5 minute.” Vai, superba fraza(parc-ar fi scris-o amicul tau, Bogdan), am cazut de pe scaun. Is rea cu tine acum si nesuferita, dar esti misogin, fratioare 😀

