Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

„Linge pisica”

Le multumesc prietenilor, care anul trecut au fost alaturi de mine. m-au ajutat cand nici eu nu mai intre-vedeam o raza de speranta pe aleea desertaciunilor.
Am impartit, am divizat, digerat, impreuna si separat multe chestii. Ma disturba si enerveaza la culme ca unii inca mai traiesc in lumea lui Harry Potter, Sandy Bell si-o fac pe Strumfii.
Persoane pe care nu le credeam capabile de anumite chestii SUS-PUN orgoliul personal si bunastarea ego-ului, mai presus de circumstante, intamplari aleatoare si cauzalitati nefaste (subiective).
Principial vorbind, „prietenul la nevoie se cunoaste”, am trait sa o vad si pe asta: la bine unii se intampla sa iti intoarca spatele, mai mult din orgoliu personal si ego abscons.
Ura, invidia si mai presus de toate, interesul personal cumulat cu demnitate insipida si virtuti alese, in virtutea inertiei (mersului trenurilor probabil), ne fac sa fim inchisi, superficiali cu evidentul, dar mai ales nerecunoscatori.

„Cine se aseamana se-aduna” !!!, RESTUL SE CULEGE, asta e de la Invatatorul citire.

Si pentru fetele cunoscatoare si baietii saturati:

Daca nu e de ajuns WATCH THIS:

=))))))))))

19 răspunsuri la „„Linge pisica”

  1. Semafor 05/04/2010 la 10:41

    […] Exact acelasi lucru ti-l spun si eu acum. Omul este imprevizibil si actioneaza in consecinta fara sa se gandeasca de doua ori.[…]

    • artificiality 07/04/2010 la 22:03

      Nimeni nu este absolut imprevizibil. Mai devreme sau mai târziu natura omului iese la suprafaţă şi pattern-urile devin fluent localizabile.

  2. Ciresica MaMeMiMoMu 05/04/2010 la 19:08

    🙂 frumos spus. invidia roade multi oameni. este si firesc sa „te ajute” cand ai nevoie si sa iti intoarca spatele cand iti este mai bine. de ce s-ar bucura de reusita ta?
    si faptul ca iti sunt prieteni nu este un raspuns…

  3. ana-maria 06/04/2010 la 10:59

    Vai, ce bine mi se potriveste starea articolului tau in momentul de fata.

  4. Raluca 06/04/2010 la 11:03

    „Temporarily allowing comments”
    Am ramas cu restante la procesul de a ierta/a fi iertat de Paste. Impartim o cafea/ceai in Iasi in loc de pipa pacii?

    Banned person out.

  5. Raluca 06/04/2010 la 11:06

    My bad. Am crezut ca acolo esti localizat, iar eu planuiesc un weekend prelungit la Iasi.

  6. Învăţătorul 06/04/2010 la 11:09

    Nu, sunt din Bacau, daca ai treaba pe-aci cu cea mai mare placere… 😉 . Nu m-ar supara sa ma mut in Iasi o perioada, fetele-s mai frumoase si mai „aerisite la cerebel” :))

  7. Raluca 06/04/2010 la 11:15

    Mai complicat cu distanta… eu vin tocmai din Timisoara si ma tem ca in nicio varianta nu ajung prin Bacau, ca avionul nu e deturnabil si daca vin cu masina prietenii mei au traseul prin alta parte…
    Dar vorba aceea, munte cu munte, nu?

    • Învăţătorul 06/04/2010 la 11:30

      Nasol. Vorba asta nu o stiam. 😀
      De mult mi-am dorit o drumetie pana la Timisoara, poate se va materializa candva, cumva anul acesta! :-/

      LaterEdit: Conchid totusi ca Bacaul este mai aproape decat Iasi.. 😕

  8. Ciresica MaMeMiMoMu 06/04/2010 la 15:49

    eu sunt bine…am stat mai undercover 😀

  9. Raluca 06/04/2010 la 21:42

    Amu’ ce sa zic? Ori vii tu la Iasi pe weekend, ori asteptam sa se alinieze planetele… ori catre Bacau, ori catre Timisoara.
    Sau ne intalnim in Bucuresti sa barfim capitala? (no offense pentru bucuresteni, cativa dintre cei mai buni prieteni ai mei sunt de acolo:))

  10. miscellaneous11 06/04/2010 la 23:53

    Da` ce`ai cu oamenii care se cred strumfi si traiesc in lumea lui Harry Potter ? 😛

  11. Raluca 08/04/2010 la 21:08

    Domnu’ invatator, vreo recomandare de vazut / facut in Iasi? E prima data pentru mine:)

  12. Raluca 08/04/2010 la 23:33

    Multumesc. Le am pe lista. Sper sa fie fain:)

