Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

no one like you

3 răspunsuri la „no one like you

  1. Raluca 13/04/2010 la 22:17

    Just made my evening. I danced to the songs… really nice.

    • Învăţătorul 13/04/2010 la 23:09

      Eu le-am dansat acasa… 😀
      Incercam sa-mi imbunatatesc miscarile de sold! 😆

      PS: Da-mi un mail sau add, facem schimb de …impresii si poate si pasi de dans 🙂 😉

  2. Raluca 14/04/2010 la 23:21

    Stai ca sunt mai blonda la partea cu tehnica… nu am gasit pe site vreun ID de mess sau adresa de mail.
    Nu pot decat sa zic precum cei de la Taxi „recunosc, n-am puterea sa te recunosc…”, continuat cu „cauta-ma tu…”, ca ai adresa mea de mail.

