Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Waiting for something more […]

Bagajul emoțional întunecă judecata rațională și odată cu ele sentimentele pertinente.
Dai asta la o parte și poți deveni o persoană, aproape …plăcută.
Slăvirea narcisismului și adularea eu-ului la rang de virtute rămâne un mister pentru unii și în același timp uimitoare pentru generațiile următoare. Dietele pe bază de „E”-uri ne fac mai …sclipitori:
„- Don’t you wish your boyfriend was hot like me?
– Oh, Yeah!!
– Then, suck me …beautiful!!”

Plictiseală generală. Dați-mi doza de dextromethorphan si perfuziile cu cianură.
De ce nu pot fi la fel de prost ca unii, să-mi se pară lumea mai puțin întunecată, rea …de neînțeles?? Suportabilă.
Momentele de luciditate îmi perturbă simțul gândirii. Conotațiile peiorative se transformă în clișee pentru unii, trăiri revelatoare pentru alții.

Relațiile, nu se bazează pe diferențe, egalități însumate, sau uniformități plictisitoare.
Nu poți arunca „inelul” într-un amalgam de neînțelesuri și să o îndemni: „Na fă, caută acul în caru’ cu fân!”
Sfânta Împulire ajută mai mult, ÎNAINTE de asta, apoi nu mai contează, pentru că se duce tot farmecul;

Ce poate fi mai distractiv, decât joaca de-a cunoașterea?…
Help me, saving you!

9 răspunsuri la „Waiting for something more […]

  1. joschilotii 14/04/2010 la 12:39

    Sfânta împulire?… Parcă am mai citit eu pe undeva… nu de împulire, ci de sfânta 🙂

  2. Învăţătorul 14/04/2010 la 13:29

    Cred că de la tine o știu pe asta… ?!!
    Cu Sfânta adică… 😛

  3. Orry 14/04/2010 la 19:16

    🙂 ai dreptate! Dupa-aia dispare tot farmecul! Daca fusese candva! 😉

  4. Alex`andra 14/04/2010 la 23:01

    si tu, cum tii la binele relatiilor noastre ( sa nu ne apuce chiar pe toti plictisu` ca , na, ar fi prea nasol si Sfanta Impulire nu s`ar mai tine nici aia, din cauza plictiselii) , ai inchis comentariile ( cica dupa ora 22 ) la paginile unde aveam eu ceva de zis, rusineee ! :))

    • Învăţătorul 14/04/2010 la 23:28

      Imi pare rau, dar nu am inchis nici un comentariu. Te rog da-mi o lista si o sa am grija sa iti acord ocazia sa iti eSpui parerile 😛 😉

  5. Nice 14/04/2010 la 23:21

    Cum le stii tu pe toate ca un om mare. 😛

    • Învăţătorul 14/04/2010 la 23:31

      Nu le stiu pe toate, doar incerc sa fiu loctiitor de…. (si-aici completezi cu ce doresti 😀 )
      Precum zicea si piesa cu acelasi nume: My name is … 😀 😆

