Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Puiul în familie stă la ţară

De-a lungul timpului şi pe cărarea carierei profesionale, m-am întâlnit cu diverşi, în contexte şi circumstanţe deosebite sau mai puţin demne de luat în considerare.
Oameni înţelepţi, oameni diferiţi, oameni necitiţi împart aceeaşi filosofie şi concepţie despre viaţă. Am multe meserii la activ (aş fi vrut mai multe), am socializat cu persoane din diverse domenii de activitate adiacente sau nu si cred că meseriile de cizmar şi croitor beneficiază de elita valorilor sociale şi morale, cât şi profesionale.
Nimeni nu le poate combate logica, poate doar oamenii simpli de la ţară.
Bunicul a fost printre cei mai înţelepţi cunoscuţi ai mei, de la acea vreme şi chiar şi acum, dacă mă raportez la acţiunile şi statura lui. Gândea mult şi vorbea puţin.
Era o amiază de vară, orologiul îngâna un doişpe’ făr’ un sfert. Mi-a întins o bucată de mămăligă rece şi m-a îndemnat mai mult imperios decât prin rugă, să-mi astâmpăr setea ce-mi brăzda fruntea cu sudoare, cu o ulcea de vin licoros şi răcoros(foarte bun vinul!!!).
După ce-şi mai trăsese sufletul, s-a luminat la faţă şi mi-a zis:
„Adu-ţi aminte de ziua de azi şi cinsteşte-le pe cele de ieri, acestea te vor modela în viitor. Să nu uiţi de ele, căci ele vor uita de tine.”

11 răspunsuri la „Puiul în familie stă la ţară

  1. Alex`andra 21/04/2010 la 22:54

    e o adevărată dramă existenţială când te prind zilele din urmă şi te-nghit de-a binelea.

  2. Învăţătorul 21/04/2010 la 23:24

    ooooo, da. si inca cum.

  3. kOoDoO 22/04/2010 la 07:29

    Pai logica n-ar trebui sa se bazeze pe simplitate? Sau reducerea complexitatii spre simplism astfel incat sa fie cat mai corecta?

  4. Învăţătorul 22/04/2010 la 11:34

    Logica si complexitatea da, umanitatea nu prea vrea.

  5. Nice 22/04/2010 la 11:41

    Acum inteleg eu cum de esti tu atat de intelept. Ai mostenit calitatea de la bunicul tau. Insa ceva imi scapa, cum ai reusit sa ai atatea meserii la activ, fiind atat de tanar? Cand ai avut timp pentru toate?

