Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Leapşă lepşuită

Thx KirstDay pentru leapşă.

Multe ar fi de spus, scris etc. pentru că îmi plac multe melodii. 😀 (sunt mare fan şi consumator de „muzichii”)

1. Fernando Vicente – Vale mas
2. Cesaria Evora – Besame mucho
3. Parazitii – Toate femeile
4. Dj Sava feat Raluka – I Like The Trumpet
5. Schiller – „Schiller” si „Einsamkeit”
6. Kitaro – The Silk Road (far the best one ever 😀 )

Dedicatie pentru Raluca si Raluca. 🙂

LaterEdit:

11 răspunsuri la „Leapşă lepşuită

  1. Nice 17/05/2010 la 15:20

    Foarte frumoasa The Silk Road. E prima oara cand o ascult, ma bucur ca mi-ai oferit ocazia. 🙂 Te asteapta si la mine o leapsa(despre carti) si un premiu(ceva mai vechi).

  2. Învăţătorul 17/05/2010 la 16:24

    Mersi de premiu! L-am primit, l-am dat mai departe. Cu siguranta erai si tu printre cei carora l-am trimis. Daca nu, sorry. Oricum merge si la tine. 😛
    Leapsa cu cartile o sa o fac mai incolo, desi nu cred ca azi. 😀 Perhaps tomorrow. 😉 Thx, again!

  3. kOoDoO 17/05/2010 la 18:03

    Nu stiam ca asculti Fernando de la Caransebes =)

  4. Raluca 18/05/2010 la 22:57

    Nice music… se duce pe sira spinarii…
    Asteptam leapsa cu carti, sa gasim chestii noi si interesante.

  5. Învăţătorul 19/05/2010 la 10:38

    @raluca: nu cred ca vrei sa stii despre cartile citite de mine 😀 :))

  6. Dj Sava 20/05/2010 la 22:12

    ma bucur ca iti place piesa

  7. kOoDoO 21/05/2010 la 09:36

    @Dj Sava – ne-am saturat de Connect-R! Chiar tre’ sa apara in fiecare piesa difuzata la radio?

