Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Leapsa seriale

Another one, de la KirstDay 🙂
Pe scurt, fara poze si fara prea mult tam-tam:

1. Dexter – bine gandit si structurat. Personajul e interesant rau. 😀
2. House MD – Personajul e EU in picioare 🙂
3. The Family Guy (desi nu am vazut toate sezoanele) – Umor de toate categoriile. Makes my days. Mersi lui Koodoo ca mi l-a recomandat.
4. NCSI si CSI – Crime and stuffs (pentru pasionati)
5. Two and a half men (my favorite)
6. Giuvaierul palatului (Jewel in the Palace – Dae Jeung Gum: serial korean, difuzat la TVR1, vazut complet pe PC :)) – pentru pasionati

si cam atat ar fi.
Mai departe catre care vrea, special totusi pentru Koodoo, Artificiality & Co. : Semafor, Nice si Hubba Bubba, Chocolaterie, Ana-Maria

17 răspunsuri la „Leapsa seriale

  1. Nice 18/05/2010 la 12:36

    Merci de leapsa, o s-o fac cu siguranta, trebuie sa-mi aduc aminte de titlurile a vreo 5-6 telenovele urmarite cu sufletul la gura(si varsand lacrimi de compasiune pentru eroina suferinda) in adolescenta. :))) 😛

  2. Hubba Bubba 18/05/2010 la 13:20

    Pf, daca uit sa o fac, sa imi amintesti :)) Ms, ms.

  3. Razvan 18/05/2010 la 23:38

    what about Spartacus- blood and sand.

    • Învăţătorul 19/05/2010 la 11:14

      Ce e cu Spartacus – Blood and sand?
      Mie personal nu mi-a placut cum e regizat… 😕
      Filmul original a fost mult mai bun. De departe cel mai bun 🙂

  4. artificiality 19/05/2010 la 00:20

    Îţi recomand FlashForward şi Stargate Universe. Pe lângă cele menţionate de tine…
    Ar mai fi şi altele gen Heroes, Smallville, dar mă rog 😀
    Şi SouthPark, dar pentru el trebuie să-ţi educi umorul puţin să tolereze multe chestii care ar ofensa … 😀

  5. Învăţătorul 19/05/2010 la 10:41

    @Nice: 🙂 draguta, ziceam de filme/seriale, nu de telenovele. Viata fiecaruia e o telenovela, de ce am vrea sa mai vedem si altele? 🙂

    @Hubba: de vrei sa o faci bine, de nu asta e! 🙂 😉 Abia am timp de mine daramite sa-ti readuc si tie aminte de cate una alta. 😉

    @artificiality: De FlashForward nu am auzit, dar o sa vad cum imi pot face timp pentru el. Heroes l-am vazut si mi-a placut, la fel si SmallVille. 😀 SouthPark e asa si asa. Unele chestii sunt prea puerile. 😉

  6. Nice 19/05/2010 la 16:53

    Ca sa ne convingem ca a noastra e cea mai palpitanta, cea mai plina de neprevazut? 😛 Eu mi-as dori ceva diferit momentan, o viata linistita, monotona, plictisitoare, as vrea sa se termine odata telenovela! Indiferent de final.
    Bine, o sa i-o pasez lui Dragos, el e cu serialele serioase, politiste, cu intriga, cu misterul. 🙂

  7. kOoDoO 20/05/2010 la 07:07

    Bine mister, o sa fac, no probs. Doar sa prind niscai timp la indemana, ca in tara asta se asfalteaza la greu!
    PS : Ai uitat your all time favourite : Sandy Bell =)

  8. Învăţătorul 20/05/2010 la 09:24

    Nu imi mai atribui mie toate defectele tale si pasiunile, placerile macabre, scabroase. Stiu ca iti sunt prieten tocmai pentru acele valori pe care niciodata nu le-ai putea cultiva in tine, dar nu cred ca e cazul sa te faci acum de rusine. 🙂 😉
    Daca tot esti la capitolul asta, my favorites were: Masca lui Zorro, il dadea mai mult pe RaiUno si Piff & Hercule. 😉 Next time pay more attention to the class.

  9. kOoDoO 21/05/2010 la 07:13

    „Stiu ca iti sunt prieten tocmai pentru acele valori pe care niciodata nu le-ai putea cultiva in tine, dar nu cred ca e cazul sa te faci acum de rusine.”
    Asa e, valorile lu’ Sandy Bell nu le-am putut niciodata cultiva in mine, de aia le caut in tine. Sunt gelos fara leac.
    PS Nu ti se pare ciudat ca in Sailor Moon toate aveau niste fustite extrem de scurte si niste picioare cam prea dezvoltate pentru varsta lor? Adica inteleg ca trebuiau sa atraga si publicul de gen masculin, dar la varsta aia nu ti se scula decat daca-i puneai o bucata de fier in varf si tineai magnetu’ deasupra.

  10. Tudor 24/05/2010 la 23:22

    Two and a half man – Also my favourite 🙂 Hi five.

  11. Anca Hotineanu 31/05/2010 la 17:59

    Trebuie să îţi mulţumesc, mi-ai reamintit că iubeam Kitaro.

  12. Hubba Bubba 05/06/2010 la 02:18

    Acum am vazut ca ai scris „House MD – Personajul e EU in picioare „. Pf, adica cum, pisi? Sper ca nu te-asemeni cu el. Ca mnoh, multe mamaligi pana sa.

  13. Pingback:3 in 1. Triplu sec. « Hubba Bubba's Blog

