Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Jos Prostia, jos Hotia … Emigrati din rromania.

Pluteste in aer, e demential.
Caldura mare la orizont, razele solare bronzeaza sufletul pe dinauntru. Plictiseala mare. A disparut si ultima farama de conditie umana, demnitate si dorinta de a mai face ceva.
Blogosfera a devenit plictisitoare, a mai trecut un an de cand m-am apucat de blogging (21.05) si azi e joi dupa miercuri.
Azi am citit despre cum sa te dai interesant(a) cand nu esti…deloc, basme cu Godzila si Ratusca cea urata, despre niscaiva caracterizari personale de negasit(….la altii cica), despre cum ne afecteaza criza and crap’s sau cu alte cuvinte: REALITATI MATINALE…
Plm, tre sa schimb providerul de internet. Nu mai furnizeaza nimic interesant pe netul asta. Il platesc degeaba…
Stie cineva de cand nu si-au mai facut update astia de la „**S”, la hartile de net? 😕
Am gasit ceva interesant. Dupa ore de cautari razlete si insuficiente ceva care merita atentia: 🙂

9 răspunsuri la „Jos Prostia, jos Hotia … Emigrati din rromania.

  1. kOoDoO 27/05/2010 la 16:22

    si tu cu ce ai venit mai interesant?

  2. Învăţătorul 27/05/2010 la 17:15

    cu introspectii. 🙂

  3. artificiality 28/05/2010 la 20:49

    Mi se pare că e ceva la mijloc. Nu mai văd articole noi, lumea ori e ocupată, ori plictisită, ori lipsită de idei.
    Eu-s toate 3, cel puţin 😀

  4. Învăţătorul 28/05/2010 la 22:00

    Eu sunt aman3. :))
    De fapt plictiseala nu se pune. Mai mult sunt ocupat. Sesiune, job, alea alea…Criza…:)

  5. Cine stie... citeste... 29/05/2010 la 00:22

    Eu sunt mai blonda in seara asta… am citit de 3 ori „Eu sunt aman3” inainte sa ma prind ce vrei sa zici. Citeam tot „amant”:)
    Ceea ce probabil era mai bine…

  6. artificiality 29/05/2010 la 16:11

    Cine ştie, se zice că ochiul vede ce mintea vrea să accepte 😀

    Teacherule, baftă. De ştiam îţi ziceam aseară dar am dispărut din peisaj cu o treabă şi am revenit târziu.

  7. Nice 30/05/2010 la 14:34

    Originala metafora din primele randuri ale articolului…probabil asta e si explicatia pentru monotonia din blogosfera. La multui ani blogului tau!

  8. Învăţătorul 30/05/2010 la 14:37

    Multam.
    Sarut mana. 😉

  9. kontroversy 08/06/2010 la 14:27

    da’ ce iti place tie sa citesti pe blogosterra, ai?

