Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Sunt

Eu sunt…
El este, noi toți estem!

Sunt suma calităților voastre și defectelor mele.
Scriam cuiva drag mai devreme, că nu mai am nimic…
Decât datorii (ca orice bun român și muritor de rând) și că și revelațiile de altă dată stau piezișe, în espectativă cumva, dar prezente, instantanee și efemere precum lucrurile bune.
Bestia din mine moare încet, încet , în locul ei croindu-și loc un clown.
Sfidând fețele triste, se-așază confortabil în fruntea circului și-și face numărul întru disperarea spectatorilor, de invidie și neputință.
Lumea se trezește la realitate, o normalitate transcendental-abisală.

Tombal

Dulcele e-acum amar…
Și din vârfuri, piscuri-nalte,
Precum nimfele apar-
tot așa se duc departe
Gândurile-mi de hoinar.
Ascultând a tale doruri
și prejudecăți schimbate,
Te asemăn Muritoare,
C-o zeiță însurată.
Ai plecat, lăsând în urmă,
Boarea Răsăritului-
Curcubee, lanțuri moarte,
În culori se-agită toate
Să dăm noimă, chiar și faimă oropsiților.
Un mănunchi de visepi m-apasă,
Și cu ace veninoase, mă îmbată
mă alintă,
Căutându-mi totodată, suma fericirilor.
Împreună, laolaltă…
Spuma o vom fi sorbit,
Fără vorbe, doar cu șoapte,
Pe-un altar ne-om consuma,
Ca în noaptea de-altădată,
Zburătorul și cu Ea.

8 răspunsuri la „Sunt

  1. KirstDay 18/06/2010 la 18:09

    Dar mai ai un talent deosebit de-a scrie poezii… 🙂

  2. Învăţătorul 18/06/2010 la 18:14

    Atât mi-a mai lăsat guvernul …
    Până o să impoziteze şi gândurile, creaţiile …etc. 🙂 😀
    Ms. de urări 😉

  3. ana-maria 20/06/2010 la 14:25

    Adevarul e ca motivul zburatorului este unul din cele mai fascinante repere ale poeziei noastre (si de altfel e preferatul meu) . E superba poezia… (nu ma asteptam sa fiu atat de placut surprinsa).

  4. Învăţătorul 20/06/2010 la 14:32

    Mulțumesc.
    Mă bucur că ți-a plăcut. 😉

  5. kOoDoO 21/06/2010 la 08:44

    Eminescu reloaded ar fi tatuat pe fruncea ta daca ti-ai face un tatuaj,nu? Imi place, dar nu inteleg titlul. Spune-mi ca sunt nepasator, dar eu vreau explicatia ta.
    Tradus in funny mode, ar trebui ceva de genul : Oda to get laid. I’m just foolin’ with you, e chiar faina.

  6. Alexandru Husaru 21/06/2010 la 12:04

    Nici n-ai idee din ce nimicuri îţi vei putea culege clipe noi…

