Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Pace

Pe-un pat de spini de aş dormi,
Să ştiu că te gândeşti la mine,
Nimic nu m-ar durea,
nimic nu m-ar năpăstui.
Inima nu-mi bate,
Vibrează în plăcere,
Afară încă plouă şi sufletu-mi te cere.
O lacrimă frivolă se ascunde,
În timp ce gândul tău, domol mă sfâşie.
Încătuşat aş sta, precum Sisif vicleanul
şi ţi-aş ucide-n grabă, grijile mereu
şi marea furtunoasă, aş linişti-o
Cu lira lui Orfeu.
Când vii, să-mi faci pe plac,
să nu mai pleci, rămâi mereu cu mine
rămâi te rog la meci.
Ce mi-ai făcut, mi-ai dat, îmi place
să fii mereu aşa frumoasă şi dibace.
Exotică precum ţi-e numele,
Mi-ai apărut la început de-april,
Când ne-am privit întâia oară,
Te-am simţit mereu copil.

2 răspunsuri la „Pace

  1. Bogdan Epureanu 04/07/2010 la 19:15

    In sfarsit o poezie cum imi place si mie… sincer m-am saturat de otate poeziile care le vad zilnic pe net a caror autori fac tot posibilul sa para cat mai enigmatici, abstracti si de neinteles.

