Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Flori… din glastră

E noapte și e târziu,
Și mă gândesc la tine.
Am doar versuri pregătite,
pentru când nu ești lângă mine.

E iulie și „ninge” liniștit,
Acum sunt doar cu tine…
Dă-mi doar ce nu mi-ai zis-
Ești numai pentru mine.

Mirosul de tăciune,
și Luna unitară,
Cu cei „doi” martori,
Să încheiem această seară!

Mireasmă verde vine,
Iarba și copacii te îngână,
în șoaptă ziua, noaptea…
cu șoapta-n gând mereu,
La fel ca mine.

[…]

9 răspunsuri la „Flori… din glastră

  1. Miss Dia 17/07/2010 la 17:09

    minunate versuri!

    simplu si frumos!
    chiar….sublim !

    nu e aceasta ce ne dorim cu totii? …”Ești numai pentru mine”…

    felicitari!

  2. Învăţătorul 17/07/2010 la 17:12

    aaaa, sarut mana.
    welcome back.

    multumesc.

  3. kOoDoO 19/07/2010 la 08:04

    Ar fi mers sublim cu melodia aia de la mine 🙂

  4. Învăţătorul 19/07/2010 la 11:51

    Da. 🙂
    La asta ma gandeam aseara. 😛 😉

  5. artificiality 21/07/2010 la 19:07

    Din cauza ta am scris poezia de azi. E ceva în ritmurile frumos redate ale cuvintelor care linişteşte.
    Totuşi, pe căldurile ăstea, nimic nu se compară cu o bere rece… 😀

  6. silavaracald 28/07/2010 la 00:22

    Băcăuan!
    Hmm, fain oraş! Sau, cel puţin, aşa era când l-am văzut eu.
    Şi scrii poezie. Bună. Sinceră, neafectată. Ţine-o tot aşa! 🙂

