Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Zăpadă-n Soare

Nu-ți pot defini tăcerea –
Și mi-aș limita plăcerea,
De-a te contempla în șoaptă,
Și-ați primi la schimb iubirea.

Taci mai des, vorbește rar,
Să te pot iubi în taină,
Nu pe fugă și-n zadar.

Lasă-ți mâna-n mâna mea să cadă,
Capu-ți într-o parte-nclină,
Strânge-mă-n priviri cu totul,
Și dorința în sărutu-mi să-ți suspine.

Află-mi rostul lângă tine,
Scoațe-ti din adânc temerea,
Lasă-te purtată-n valuri,
Căci de mine nu te saturi.

Timpul trece, timpul vine,
Și trecutul vine-n timp,
Precum mâine vine azi,
Viitorul a trecut.

6 răspunsuri la „Zăpadă-n Soare

  1. rafabi 23/02/2011 la 22:17

    nice one 😉

  2. nevers70 24/02/2011 la 11:37

    „XXX!”… Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

  3. Shayna 26/02/2011 la 13:08

    Vin eu, stai linistit. Pe unde e poezie, hop si Shayna! 😛

