Teach3r's Blog

Teachers open the door, but you must walk through it yourself. Am numai 2 calitati: sunt constituit numai din defecte si detin toate viciile.

Scrisoare catre Veronica

Dar iata ca am reusit sa mai postez o data, dupa multe rugaminti, promisiuni neonorate.

Mi-e greu sa scriu ceva, in ciuda atator ganduri. Dar sper, in aceeasi masura a increderii, cantitativ vorbind, ca ma voi putea regasi printre cele vechi scrieri ale mele, si cele care vor urma… Cu siguranta vor urma.

E mult de cand nu ne-am „auzit”, e mult de cand nu v-am mai trecut pragul sufletelor virtuale. Pe cata vreme a trecut pe-atat de dor mi-a fost de „voi”. Si unii si altii.

Am trecut prin greutatile vietii, si-a cotidianului, la fel ca oricare din voi… cu greu, sau poate cu usurinta. Am iubit, am fost iubit, fiecare cu masura si in maniera potrivnica sufletului. Am pierdut prieteni, pe altii i-am castigat. Singurul regret cu care m-am intors la mine „acasa”, e ca de ultima data cand nu am mai scris ceva de „interes”, m-am inchis. Am ferecat cu lacate si lanturi, am ridicat ziduri fiecarei calitati, fiecarui defect si-am ajuns un amalgam de ganduri si emotii beligerante.

Am scris si poezii. Unele au ajuns unde trebuie, altele au fost doar scurte rime. N-as mai sti despre ce sa povestesc, poate ca timpul chiar le rezolva pe toate.

V-as scrie despre „Veronica”, dar nu o cunoasteti. Daca ati cunoaste-o tot n-ati intelege. Nimeni nu reuseste. E o enigma, precum injectia letala. E si frumoasa foc: la interior, la vorba, la gestica si port.

TO BE CONTINUED…

Comments are closed.

